Eclipse Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 ik heb op een andere site een kleurenkaart van SA gevonden ik heb hem ff aangepast voor GTAG Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 ja prachtig zeg!! alleen nog 1 vraag: zou ie juist zijn? :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Waar heb je hem vandaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 Dat is groot :o :o :o :o :o :o :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 zou ik em af vragen of dta wel een echte kaart zou zijn maar hij ziet er vrij goed uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 wow jaah mooi hoor en lekker groot heerlijk B) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 15 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 oktober 2004 hij klopt niet want Las Ventura is precies het zelfde als een neppe kaart die al een hele tijd geleden is uitgebracht door een grapjas maar het zou wel vet zijn als het eiland van las ventura zo groot zou zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 ik heb op een andere site een kleurenkaart van SA gevondenik heb hem ff aangepast voor GTAG Haha, ik weet wel waar je die kaart vandaan hebt! Ik hoop dat ie echt is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eclipse Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Waar heb je hem vandaan? van een andere GTA site maar ik heb ff het logo van GTAG eronder gezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 :rolleyes: Dat mag niet he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) Waar heb je hem vandaan? van een andere GTA site maar ik heb ff het logo van GTAG eronder gezet ik zou echt je ass kicken als ik die kaart had gemaakt. Zou jij toch ook niet leuk vinden als jij iets maakt en je logo er opzet en iemand dat ff weghaalt en zijn eigen logo erop zet. Dat is het zelfde als dat ik alle screenshots van GTAgames steel en mijn eigen logo er onderzet. En dat nog wel voor een godmoderator :o Had beter van je verwacht eclipse! Bewerkt: 16 oktober 2004 door Q Dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 zijna dat alle groote straten of de kleine ook want anders lijkt het mij dat je redelijk snel door los santos hebt gereden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Los santos is volgens mij al zo groot als vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 maar jongens deze kaart kenden we tog al dussss... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 heb <_< ik ook hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.