Jump to content

Assasin's Creed

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Op de E3 waren prachtige spellen aangekondigt, waaronder Assasin's Creed voor de Playstation 3

Assasin's Creed was een van de verbazingwekkendste games op de beurs en is een van de indrukwekkendste nieuwe tittels voor PLAYSTATION 3.

Bovendien is het een third-person avontuur van het team dat ook verantwoordelijk is voor Prince of Persia: Sand of Time.

De game speelt zich af tijdens de derde kruistocht en plaatst spelers in de schoenen van een ongelofelijk behendigde moordenaar, die dankzij een nooit eerder gezien niveau van geanimeerde vrijheid de omgeving ten volle kan benutten.

Je beschikt over een bijna grenzeloze vrijheid om de omgeving te verkennen. Dat betekent dan ook dat vooraf ingestelde routes definitief tot het verleden behoren en dat je je doelwit op bijzonder veel manieren kunt benaderen. De manier waarop de moordenaar in kwestie is geanimeerd, is bovendien erg indrukwekkend.

Dankzij de levensechte omgeving en prachtige visuals in Assasin's Creed voor ons een van de games van de E3 van dit jaar

Bron: Playstation

Op deze link kan je het clipje bekijken. Het is het tweede clipje

Wil je meer weten over Assasin's Creed surf dan naar http://assassinscreed.uk.ubi.com/

Voor mij ziet het er een veel belovend spel uit ^_^. Wat is jou mening

Merticus

Opmerking: Verkeerd geplaatst. Sorry

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:

Wow ziet er stra uit...

lijkt een beetje prince of persia in de middeleeuwen of hitman in de middeleeuwen...

Ik vind hem er goed uitzien.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ik heb behoord dat die ook nog wel voor de xbox 360 en de pc uitkomt maar dan later

maar het is alleen maar een gerucht

Maar ik hoop het wel

Geplaatst:
ik heb behoord dat die ook nog wel voor de xbox 360 en de pc uitkomt maar dan later

maar het is alleen maar een gerucht

Maar ik hoop het wel

Ik weet in iedere geval wel dat hij op de pc uitkomt. :)

Geplaatst:

De game ziet er gewoon zalig uit en ik heb al wat commentaar gehoord dat het geweldig is en en ik heb al eens een clipje gezien van assin creed zeg ik:ZALIGE GAME DAT HET ZAL WORDEN ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...