Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 het schijnt dat de ps3 controller op bewegingen reageerd dus met een race game hou je hem naar rechst gaat je auto naar rechst gaaf he Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Zou beter wezen als je: 1. Een bron zou geven. En trouwens. 1. Het is iritant heb je jeuk gooi je bijvoorbeeld je controller naar links gaat je bak ineens naar links. 2. Kunnen ze die controller nog leuker maken, zal een giller wezen (Eerst banaan vormig en nu dit nog) Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Het was gister op Gammo, je kan met die controller bewegen en dan reageert hij er ook op. En die controller die we tot nu toe zagen was waarschijnlijk helemaal niet echt! Kijk hier voor meer info, de controller blijft gewoon ongeveer het zelf maar heeft nu een bewegingssensor. Dit kan ook met de Nintendo Wii, daar heb ik een groot stuk over gezien en die controller is echt leuk, je leeft je nu nog meer in het spel in als je bijvoorbeeld een zwaart hebt kan je met die controller de bewegingen maken. Dit vindt ik een erg leuke toevoeging. @post hier onder je hebt gelijk! De controller wordt niet banaanvormig! Dit is de controller: Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb ergens gezien dat die controller helemaal niet banaanvormig wordt, maar net zo als de controller van de PS2, dus dat is wel fijn. Maar een controller die reageerd op bewegingen lijkt me ook niet, daarvoor koop je maar een stuur. Reageren
Jowx Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ehm, waar heb jij al die tijd gezeten? Dit was al heel lang bekend, je kan het terug lezen in ''Het grote: PS3 topic'' dat in dit forum gepinned is. Zelfs op de E3 was het al bekend gemaakt. Waarom je hiervoor een heel nieuw topic opent snap ik niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik he het van gammo je kan het op het internet kijken er staan nog meer consoles weetjes gaaf hoor Reageren
ComiXs Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Al zat je nou live op gamespot wist je het al vanaf het eerste moment Reageren
SamShine Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Al zat je nou live op gamespot wist je het al vanaf het eerste moment En als hij daar geen tijd voor had Zonnet, je topic is nogal overbodig aangezien het tientallen pagina's geleden al aan het bod kwam in het 'Grote PS3 topic'! Voortaan iets beter uitkijken! Ontopic: Ik zie het als een leuke toevoeging, het boeit me verder niet zo veel als hij er wel/niet in zit! Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Al zat je nou live op gamespot wist je het al vanaf het eerste moment En als hij daar geen tijd voor had Zonnet, je topic is nogal overbodig aangezien het tientallen pagina's geleden al aan het bod kwam in het 'Grote PS3 topic'! Voortaan iets beter uitkijken! Ontopic: Ik zie het als een leuke toevoeging, het boeit me verder niet zo veel als hij er wel/niet in zit! Tsja, het was gister pas op Gammo, en misschien houdt hij dat topic niet in de gaten, en ik denk ook niet dat hij alle pagina's gaat afspeuren om te zien of dat al gepost is. En als ik eerlijk ben ik wist het ook pas gister. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Al zat je nou live op gamespot wist je het al vanaf het eerste moment En als hij daar geen tijd voor had Zonnet, je topic is nogal overbodig aangezien het tientallen pagina's geleden al aan het bod kwam in het 'Grote PS3 topic'! Voortaan iets beter uitkijken! Ontopic: Ik zie het als een leuke toevoeging, het boeit me verder niet zo veel als hij er wel/niet in zit! Tsja, het was gister pas op Gammo, en misschien houdt hij dat topic niet in de gaten, en ik denk ook niet dat hij alle pagina's gaat afspeuren om te zien of dat al gepost is. En als ik eerlijk ben ik wist het ook pas gister. Gammo is zowiezo K.U.T, oud nieuws, K.U.T voice-over, alle games de hemel in prijzen. Sorry maar dan is gamekings toch 10x beter. Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 @M-92 ja daar ben ik het mee eens. Gamekings is een stuk beter dan Gammo. Ik vindt dat de meningen ik Gamekings ook beter zijn. Maar dit ging over de Ps3 controller niet over Gamekings/Gammo. Reageren
roeiertje Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 @M-92 ja daar ben ik het mee eens. Gamekings is een stuk beter dan Gammo. Ik vindt dat de meningen ik Gamekings ook beter zijn. Maar dit ging over de Ps3 controller niet over Gamekings/Gammo. sorry hé maar wa zijn 'de gamekings'? ik ken alleen maar gunk tv en gammo. en op welke post is het op tv (als het wel op tv is). greetz roeiertje Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gamekings is dinsdagavond van 21.00 uur tot 22.00 uur op TMF. Reageren
aquarium89 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 het idee is leuk alleen jammer dat er geen trilling in zit. dat zou namelijk de bwegingssensor beinvloeden Reageren
ComiXs Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Al zat je nou live op gamespot wist je het al vanaf het eerste moment En als hij daar geen tijd voor had Dan stond het nog op de site right after Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.