Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 wat vind jij beter hardcore of happy hardcore Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 echt pure hardcore klinkt echt hard met veel bas en weinig tekst bij happy hardcore zit er minder bas in en meer tekst Reageren
SamShine Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je een paar liedjes (het liefst gelijk vanaf internet te beluisteren, ik zet geen hardcore op deze computer!) Reageren
Juice Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als ik eerlijk moet zijn, vind ik Hardcore vre-se-lijk. Die herrie, niet normaal. Eén van de slechtste muzieksoorten als het aan mij ligt. Ik heb véél liever Happy Hardcore. Zoals: DHT ft. Edmée - Listen To Your Heart. Happy Together (Weet niet van wie die is) Groove Coverage - Poison (tip!) Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb zelf toch echt liever hardcore vooral met een goede subwoofer en nee ik weet niet waar ik liedjes vandaan moet halen Reageren
gangster28 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Met gewoone Hardcore zul je waarschijnlijk wel darkcore bedoelen want Hardcore is een verzamelnaam voor: Happy Hardcore,Speedcore,Terror,Darkcore en zo heb je er nog wel een paar. Maar als je met Hardcore Darkcore bedoel ga ik voor die. Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ik hou aleen van Terror en Speedcore uit de Harcore famillie . Maar als ik echt moest kiezen zou ik Darkcore kiezen . Edit:Vergeten te zeggen dat ik happy hardcore mieterig vind . Greetz Bewerkt: 28 mei 2006 door dabeast Reageren
Damos Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gewoon Hardcore is toch mooier dan happy (ik word er niet happy van hoor) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 maakt mij niet uit alle hardcore vinde ik ok Reageren
Juju Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Als ik eerlijk moet zijn, vind ik Hardcore vre-se-lijk.Die herrie, niet normaal. Eén van de slechtste muzieksoorten als het aan mij ligt. Ik heb véél liever Happy Hardcore. Zoals: DHT ft. Edmée - Listen To Your Heart. Happy Together (Weet niet van wie die is) Groove Coverage - Poison (tip!) Helemaal mee eens. Ik houd ook niet van Happy Hardcore, maar het is toch beter. Poison is een heel mooi liedje, die ken ik al vrij lang. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 Geen1 van de 2 Ik heb liever rock naar hard rock Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 juni 2006 Rapport Geplaatst: 12 juni 2006 Kom hier niet met antwoorden van : geen van beide, allebei niet..... Maar ik vind gewoon Hardcore het leukst, Happy Hardcore is gewoon vaag. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.