kees1991 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb een tijd geleden een tut gevolgd over het maken van een koop huis maar die stond op www.gtamodding.nl en die site bestaat niet meer. nu is mijn vraag kan iemand de hele code plaatsen of kan iemand die tut plaatsen of kan iemand een nieuwe tut maken?? Reageren
SamShine Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Geen gehuil, de site is weer online (net geckekt)! Veel succes met moddeleren! Reageren
mickey Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 @ Big-Loser: Ja, dat klopt, hij is weer online, maar wat wel jammer is is dat er nog niks op staat. @ Kees: Ik weet het niet, bestudeer eens de originele broncode van R*. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 bij mij doet ie het niet... als ik die link op de eerste post volg dan kotm er niks... en als ik die button op gtagames gebruik kom ik gewoon weer op gtagames Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 bij mij werkt gtamodding ook niet, hij zegt dat hij de pagina niet kan vinden! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 aar is er nouw een tutorial voor... want ik wil de mount chilliad kopen en nog verschillende andere dingen. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 De mount chilliad kun je niet eens kopen..? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 weet ik... daarom wil ik ook een tutorial van hoe ik een koophuis meot maken Reageren
PatrickW Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 Gebruik makend van de zoek functie in dit forum, kwam ik deze tutorial tegen: http://www.gta-modding.nl/tut_koophuis.htm Hij is wel voor VC, maar daar leer je in ieder geval het principe, dat is in SA niet zoveel anders.. Reageren
gtajohan Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 geld dit ook voor san andreas Reageren
Wazuup Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 (bewerkt) Gebruik makend van de zoek functie in dit forum, kwam ik deze tutorial tegen:http://www.gta-modding.nl/tut_koophuis.htm Hij is wel voor VC, maar daar leer je in ieder geval het principe, dat is in SA niet zoveel anders.. Beter lezen kan onnodige vragen voorkomen Om te kijken of er echt verschillen inzitten, kan je de main.scm openen en kijken wat Rockstar zelf heeft gedaan met savehouses en dan vergelijken met die van de tutorial. Mvg, Wazuup Bewerkt: 15 juli 2006 door Wazuup Reageren
gtajohan Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) heeft iemand zoon savehouse gemaakt voor sa Bewerkt: 31 juli 2006 door gtajohan Reageren
Flotje Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Als dit mij lukt, dan zie je over een week mijn asset verschijnen;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.