Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een tijd geleden een tut gevolgd over het maken van een koop huis maar die stond op www.gtamodding.nl en die site bestaat niet meer.

nu is mijn vraag kan iemand de hele code plaatsen of kan iemand die tut plaatsen of kan iemand een nieuwe tut maken??

Geplaatst:

@ Big-Loser: Ja, dat klopt, hij is weer online, maar wat wel jammer is is dat er nog niks op staat. :puh:

@ Kees: Ik weet het niet, bestudeer eens de originele broncode van R*.

• 2 weken later...
Geplaatst:

bij mij doet ie het niet... als ik die link op de eerste post volg dan kotm er niks... en als ik die button op gtagames gebruik kom ik gewoon weer op gtagames

• 3 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:

aar is er nouw een tutorial voor... want ik wil de mount chilliad kopen :puh: en nog verschillende andere dingen.

Geplaatst: (bewerkt)
Gebruik makend van de zoek functie in dit forum, kwam ik deze tutorial tegen:

http://www.gta-modding.nl/tut_koophuis.htm

Hij is wel voor VC, maar daar leer je in ieder geval het principe, dat is in SA niet zoveel anders..

Beter lezen kan onnodige vragen voorkomen :puh:

Om te kijken of er echt verschillen inzitten, kan je de main.scm openen en kijken

wat Rockstar zelf heeft gedaan met savehouses en dan vergelijken met die van de tutorial.

Mvg, Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...