osmgek11 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb hier een filmpje dat je die trein ziet hier is de site http://video.google.com/videoplay?docid=-1...eas+snail+trail dan moet je ff tot 4 minuten doorspoelen en dan wachten dan zie je zelf een hele vreemde trijn langs komen ik probeer nog plaatjes te maken maar ik heb hem op de ps2 dus met je ff wacht ik ga over een paar weken de armax kopen dan kan ik die pics op de pc zetten dus je hoort nog wel van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Er rijdt inderdaad een trein ja Alleen niet over een vliegveld heen. EDIT: Wist je dat je voor het verzinnen van Easter Eggs een waarschuwing kan krijgen? Bewerkt: 27 mei 2006 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComiXs Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Die kom je gewoon tegen als je beetje rond reid langs de treinrailsen Niks raars aan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 zeker wel als iemand die misie nog moet doen hij heet snail trail dan moet je die ene trein volgen die je ziet met 2 locomotievewn dan volg je die helemaal terug naar het station en dan zie je het zelf wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ten tweede verzin je ook nog een voertuig wat niet in het spel zit. Er zitten geen trijnen in GTA. Alleen treinen. Tevens is het heel normaal dat er treinen rond rijden in GTA San Andreas. Bij een station kan je zelfs instappen als passagier of zelfs als machinist. Ook rijden er dus geen treinen over het vliegveld heen. Nog nooit gezien. En als het wel zo is gebruik je vast een of andere mod (ook al ken ik helaas geen mod dat je met een trein over de weg kan racen) Meer info kan je btw vinden in de WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page Bewerkt: 27 mei 2006 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
osmgek11 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) joriz wat lul je nou allemaal er zijn geen treinen in gta er zijn wel treinen in gta wat praat je nouw ga zelf die misie dan doen en volg die ene trein dan zie je het van zelf em ik gebruik geen mods ik heb hem op de ps2 sukkel Bewerkt: 28 mei 2006 door osmgek11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Hoe kom je er nou weer bij dat die trein over een vliegveld rijdt Hij rijd gewoon in een donkere tunnel, ik zie geen landingsbaan of iets wat er op lijkt EDIT: Hoe durf je Osmgek? Bewerkt: 28 mei 2006 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 joriz wat lul je nou allemaal er zijn geen treinen in gta er zijn wel treinen in gta wat praat je nouw ga zelf die misie dan doen en volg die ene trein dan zie je het van zelf em ik gebruik geen mods ik heb hem op de ps2 sukkel Je kunt niet zomaar de webmaster gaan uitschelden. Je kunt hiervoor een warn krijgen en misschien zelfs gebanned worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Nou ja ik denk niet dat je voor het uitschelden van een admin een hogere straf krijgt dan het uitschelden van een gewoon lid. De crew voelt zich over het algemeen niet meer dan ieder ander lid. En wat Joriz bedoelde met de zin: Er zijn geen trijnen maar wel treinen is: trijnen: fout gespeld treinen: goed gespeld Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) joriz wat lul je nou allemaal er zijn geen treinen in gta er zijn wel treinen in gta wat praat je nouw ga zelf die misie dan doen en volg die ene trein dan zie je het van zelf em ik gebruik geen mods ik heb hem op de ps2 sukkel Doe ééns normaal man, je hebt het hier wel tegen de enige en echte godfather van het forum. 'Joriz' de webmaster. Doet hij al deze moeite krijgt hij dit soort commentaar. Jij bent het forum niet waard osmgek11 vind ik. Joriz had het er over: "Het is geen Trijnen, maar Treinen". Het ging hem daarom de spelling. Snap je het. En voortaan even normaal doen, dit soort gedrag hoeven wij niet te acepteren. p.s; ik wil niet overkomen als een moderator en dergelijke, maar ik stoor me er behoorlijk aan. Edit: Ik moest even wat doen waardoor ik de tijd was vergeten, dus iedereen was me voor. Bewerkt: 28 mei 2006 door SummerBase Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Topic gesloten want trijnen of treinen die over vliegvelden rijden zie ik ook wel eens, maar nooit nuchter . Maar zonder gekheid: eastereggs worden uitsluitend geaccepteerd met bewijs (screens) en anders niet. Edit: het schijnt dat Bling de zaak grondig heeft uitgezocht inmiddels en er schijnt tóch een kern van waarheid in te zitten. Ik ben benieuwd......topic heropend op verzoek van Bling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Sorry voor de wat late reactie, maar hier is dan het bewijs: Ik heb een filmpje gemaakt waarin je ziet dat het verhaal van osmgek12 toch waar blijkt te zijn. Klik HIER om het filmpje te downloaden. Ook heb ik 2 screens waarin je ziet dat het verhaal waar is: Hier vliegt de trein over het vliegveld Bewerkt: 28 mei 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Goed gedaan Bling dank je voor het uitzoeken en het maken van het filmpje. Het blijkt inderdaad waar te zijn, dus osmgek11 (en vandeweek ook iemand anders, ik dacht gta fan man) hebben gelijk met deze glitch/bug. Het lijkt me geen easter egg overigens, maar meer een foutje van de makers, zo van: welke gek gaat er nu achter die andere trein aan, dus het maakt niets uit wat we doen. Goed gevonden dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Een trein die rijd over het vliegveld, ik vind het wel komisch, dat moet mij ook eens overkomen zeg! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dinkydau Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 Ten tweede verzin je ook nog een voertuig wat niet in het spel zit. Er zitten geen trijnen in GTA. Alleen treinen.Tevens is het heel normaal dat er treinen rond rijden in GTA San Andreas. Bij een station kan je zelfs instappen als passagier of zelfs als machinist. Ook rijden er dus geen treinen over het vliegveld heen. Nog nooit gezien. En als het wel zo is gebruik je vast een of andere mod (ook al ken ik helaas geen mod dat je met een trein over de weg kan racen) Meer info kan je btw vinden in de WikiGTA: http://nl.wikigta.org/index.php/Main_Page Er zitten wel treinen in maar die heten geen trein en ook geen trijn O.K. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.