Jump to content

bewijs trijn over vliegveld

osmgek11

Recommended Posts

Sorry voor de wat late reactie, maar hier is dan het bewijs:

Ik heb een filmpje gemaakt waarin je ziet dat het verhaal van osmgek12 toch waar blijkt te zijn.

Klik HIER om het filmpje te downloaden.

Ook heb ik 2 screens waarin je ziet dat het verhaal waar is:

mysterieuzetrein00100015mx.jpg

mysterieuzetrein200100017sa.jpg

Hier vliegt de trein over het vliegveld

Bling, ik heb 2 vraagjes:

1. Op welk platform speel jij Gta SA ? Want bij mij op de xbox gebeurt er niets en rijdt hij gewoon door :N

2. Het filmpje is gemaakt tijdens een missie, maar als je die missie niet speelt, rijdt de trein er dan ook over ?

XboxGta :cya:

Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Bling

8

• osmgek11

5

• gta fan man

4

• Joriz

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bling, ik heb 2 vraagjes:

1. Op welk platform speel jij Gta SA ? Want bij mij op de xbox gebeurt er niets en rijdt hij gewoon door :N

2. Het filmpje is gemaakt tijdens een missie, maar als je die missie niet speelt, rijdt de trein er dan ook over ?

XboxGta :cya:

Ik speel op de ps2 en de pc, maar dit filmpje en de screenshots zijn van de pc-versie.

Tijdens de missie 'snail trail' wordt de trein op een bepaalde plek gespawnt en dient als hindernis tijdens de missie en heeft verder geen functie, dus dat is de reden dat hij niet stopt bij het station maar dan een bocht maakt door de muur. Dit gebeurt dus alleen tijdens die missie.

Bewerkt: door Bling
Delen op andere websites

bewijs trijn over vliegveld

ik heb hier een filmpje dat je die trein ziet hier is de site http://video.google.com/videoplay?docid=-1...eas+snail+trail dan moet je ff tot 4 minuten doorspoelen en dan wachten dan zie je zelf een hele vreemde trijn langs komen ik probeer nog plaatjes te maken maar ik heb hem op de ps2 dus met je ff wacht ik ga over een paar weken de armax kopen dan kan ik die pics op de pc zetten dus je hoort nog wel van me

fout , goed , fout ... make up your mind

in het nederlands ... trein :t

Delen op andere websites

Denk eerder dat dit een programmeursfout is of nog eerder een of andere fout met bepaalde videokaarten want ik heb dit namelijk nog nooit gezien (behalve het stukje dan in de desert dat de trein tijdens het rijden iets boven het spoor zweeft).

Delen op andere websites

Denk eerder dat dit een programmeursfout is of nog eerder een of andere fout met bepaalde videokaarten want ik heb dit namelijk nog nooit gezien (behalve het stukje dan in de desert dat de trein tijdens het rijden iets boven het spoor zweeft).

Deze fout ligt niet aan mijn computer, het is een glitch. Ik heb het namelijk ook bij een vriend uitgeprobeerd en die had hetzelfde. Het gebeurt trouwens alleen tijdens de missie 'snail trail' ;)

Delen op andere websites

Er rijdt inderdaad een trein ja :Y

Alleen niet over een vliegveld heen. :sst:

EDIT:

Wist je dat je voor het verzinnen van Easter Eggs een waarschuwing kan krijgen?

Joriz had anders moeten reageren. Ging er te snel vanuit dat het geen eg is. En icoontjes mondje gesnoert en dreigen met een waarschuwing terwijl dat niet terecht is. En een beetje triest gaan letten op ieamand zijn spelfouten. Daar zou je een waarschuwing voor moeten krijgen. Ook al heb je de super naam 'webmaster'. :cya:

Oeps volgens mij is dit een beetje achterhaalt :cab:

Bewerkt: door jah dag hoor
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...