Jump to content

bewijs trijn over vliegveld


osmgek11

Recommended Posts

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bling

    8

  • osmgek11

    5

  • gta fan man

    4

  • Joriz

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jongens, zullen we het gewoon ontopic houden. Dat wil dus zeggen: praten over treinen die over het vliegveld rijden (wat achteraf dus een goede vonst is geweest :Y). En de reactie van Joriz omtrent deze easter egg was, net als mijn reactie op het bericht van gta fan man, gewoon terecht. We worden overspoelt met meldingen over easter eggs en er staat duidelijk in de regels dat ze alleen mogen worden gepost met bewijs. Geen bewijs, geen easter egg. Geen easter egg = onterecht gepost. Onterecht gepost = warn. Heel simpel. Dus als je iets wat achteraf waar is post zónder bewijs (en laten we eerlijk zijn: als Bling niet de moeite had genomen alles na te bootsen, hadden jullie nog steeds geen bewijs gehad) kun je gewoon dergelijke reacties verwachten. Maar goed, ontopic dus weer en zorg gewoon de volgende keer voor een stelling + bewijs......dan zijn we veel sneller klaar :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit is nog steeds geen Easter Egg hoor. Vinden jullie dit nou erg grappig of een verwijzing? Ik denk dat dit eerder een bug/glitch is..

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dit is nog steeds geen Easter Egg hoor. Vinden jullie dit nou erg grappig of een verwijzing? Ik denk dat dit eerder een bug/glitch is..

Het is ook inderdaad een glitch. Ik heb misschien wel het bewijs geplaatst, maar ik heb het topic niet gestart en kan er dus niets aan doen dat hij in het Easter Egg forum staat..

Maar je hebt gelijk, dit hoort eigenlijk in het glitches en bugs topic thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel hetook niet persoonlijk hoor Bling aka Julio. Ik bedoelde meer van, huh, vreemd het staat in het EE forum, maar waarom? Er is niets grappigs aan, dus? Why? Niet persoonlijk opvatten, maar ik vond het ineens vreemd. Vandaar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog nooit gezien, dus ik vind het maar vreemd.

Als het een fout is van de makers van GTA SA moet toch iedereen die trein op he vliegveld kunnen zien? Of ben ik nu abuis? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog nooit gezien, dus ik vind het maar vreemd.

Als het een fout is van de makers van GTA SA moet toch iedereen die trein op he vliegveld kunnen zien? Of ben ik nu abuis? :?

Niet helemaal, deze fout komt namelijk alleen tijdens de missie 'snail trail' voor. Het is een glitch die tijdens deze missie standaard optreedt.

>>> Door GTA-Sheep: Topic BTW verplaatst naar het GTA San Andreas General forum. Dit omdat het eigenlijk een glitch/bug is maar dat onderwerp is een topic en geen forum. En om er nou 3 pagina's in te voegen is wat te gek. Laat het dus een eigen topic :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, zullen we het gewoon ontopic houden. Dat wil dus zeggen: praten over treinen die over het vliegveld rijden (wat achteraf dus een goede vonst is geweest :Y). En de reactie van Joriz omtrent deze easter egg was, net als mijn reactie op het bericht van gta fan man, gewoon terecht. We worden overspoelt met meldingen over easter eggs en er staat duidelijk in de regels dat ze alleen mogen worden gepost met bewijs. Geen bewijs, geen easter egg. Geen easter egg = onterecht gepost. Onterecht gepost = warn. Heel simpel. Dus als je iets wat achteraf waar is post zónder bewijs (en laten we eerlijk zijn: als Bling niet de moeite had genomen alles na te bootsen, hadden jullie nog steeds geen bewijs gehad) kun je gewoon dergelijke reacties verwachten. Maar goed, ontopic dus weer en zorg gewoon de volgende keer voor een stelling + bewijs......dan zijn we veel sneller klaar :Y

ik zag het er niet erbij staan dus ik dacht dat het er niet bijstond oen heb ik het nog eens gemaild :Y :$

Link to comment
Delen op andere websites

WOW!

Ik heb het net uitgeprobeerd en het is echt vet scary! De vetste glitch die ik ken!

Goed gevonden osmgek11 :klap:

Het gebeurt bij de missie Snail trail. Ik heb de trein helemaal gevolgd en ik zal even verslag uitbrengen van mijn verbijsterende avonturen:

Ik achtervolgde dus een passagierstrein, wat de bedoeling is in Snail Trail. Op een gegeven moment kwam er een goederentrein uit de tegenovergestelde richting. Ik maakte rechtsomkeert en liet de missie verder voor wat het was. Ik volgde de goederentrein. Deze reed tot in Cranberry Station (San Fierro) en in het station gebeurt het: de trein maakt een haarscherpe bocht naar rechts en gaat dwars door de muren van het station heen!!! ik wapende mij met een jetpack en besloot de trein tot het bittere einde te volgen. De trein vloog (!), ofwel zweefde, over Easter Bay Airport. Hij bleef op dezelfde hoogte en ging op een gegeven moment dwars het land in (de berg Panopticon, ten oosten van het vliegveld). Ik vloog rechtdoor en hoorde onder mij de trein zweven, onder de grond. Op een gegeven moment kwam het van de duivel bezeten vehikel weer boven de grond bij Blueberry Acres. De trein ging voortdurend oostwaarts, waarbij hij een aantal maal onder de grond verdween en weer terugkwam (hij bleef op dezelfde hoogte). Op een gegeven moment (ik kon hem gemakkelijk volgen aan het geluid), kwam hij weer uit het land bij de Fishers Lagoon en vloog hij over Palomino Creek. Vervolgens vloog hij over de snelweg ten oosten van Palomino Creek, waar hij zelfs ongelukken veroorzaakte met auto's! En dan gebeurt het: aangekomen bij het spoor ten oosten van Palomino Creek maakt hij weer een haarscherpe bocht, om vervolgens gewoon via het spoor naar Los Santos te rijden.

Het is ook best vet om op de trein te staan terwijl hij vliegt!

Mijn theorie: voor de missie Snail Trail hebben ze een aantal treinen op het spoor gezet, die als tegenligger en dus obstakel dienen tijdens de missie. Ze laten deze treinen 'rijden' over een verkorte route (dus vanaf Cranberry Station meteen naar Palomino Creek), ervan uitgaan dat de naieve speler van San Andreas deze treinen niet gaat volgen!

Excuses voor mijn lange verhaal (en dat om half vier snachts)

Link to comment
Delen op andere websites

post-20671-1149165538_thumb.jpg

post-20671-1149165594_thumb.jpg

Ik heb twee screens gemaakt van de Spooktrein. Op de eerste zie je hoe ik op de trein sta terwijl hij langs Palomino Creek vliegt. Op de tweede hoe hij ten oosten van het dorp weer terug op het gewone spoor gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...