Big Boss Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Kan iemand een kaartje plaatsen hoe hij precies 'vliegt' ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2006 Kan iemand een kaartje plaatsen hoe hij precies 'vliegt' ? De trein vliegt zoals ik op de kaart hieronder met een rode lijn heb aangegeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta fan man Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 gebeurt dit trouwens bij alle treinen bij deze missie want ik zie er meer Je komt in de missie 2 treinen onderweg tegen, bij beide treinen gebeurt hetzelfde ja ik denk dat je maar een trijn tegenkomt wand als je al ziet gaat de trijn weer aan de andere kant van het eland weer erop en ik denk dat de trijn dan even gas geeft en dat je hem dan nog eens ziet bij mij ws het zo dat ik de trijn wou gaan jatte dus ik stond erop en toen ondekte ik het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michiel GTA Holland Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 ik denk dat je maar een trijn tegenkomt wand als je al ziet gaat de trijn weer aan de andere kant van het eland weer erop en ik denk dat de trijn dan even gas geeft en dat je hem dan nog eens zietbij mij ws het zo dat ik de trijn wou gaan jatte dus ik stond erop en toen ondekte ik het De trein blijft de hele tijd met dezelfde snelheid vooruit gaan hoor, ook nadat hij weer op het spoor terecht komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cenzy Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 Sorry voor mijn late , late , late reactie maar waarom doet die trein dat eigelijk ? we komen die trein toch niet meer tegen in die missie dus ik snap het niet goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2007 Kijk in >>dit<< topic en je weet het ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.