Bassiej Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Doe de bovenstaande dingen (Odd jobs) koop dan malibu of printworks. Voltooi de missies van die bedrijven en je krijgt elke dag een bedrag Malibu $10000 en Printworks $8000 Je kan ook de Sunshine autos kopen, maar dan moet je heel veel autos verzamelen en dat duurt vrij lang. ($9000) Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Oh LoL Wist niet dat dit een vice city topic was. Dan zou ik idd ook voor of taxichaffeur, buschauferu, (is erg leuk vind ik zelf) Of streetraces. Reageren
Jorair Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 met de viligante missie's met de hunter, als je daarmee toto level 50 geraakt, verdien je een half miljoen per level Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2006 Wat jeook kunt doen, koop een savehouse met garage, steel een politieauto, start de vigilante missie. rij de politiewagen de garage in, stap uit, ren naar achter tot de garage dicht is, typ de code BIGBANG in (dat alle voertuigen in de buurt ontploffen) ren dan snel weer terug naar de garage en stap weer in de politiewagen (die is heelgebleven omdat ie in de garage stond. wel snel doen, je hebt er maar een minuut voor) als je instapt zijn al de criminelen waar je op moest jagen ookdood, en je springt gelijk naar een hoger level van de vigilante missies. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 haha ! nee ik cheat ook niet om de verhaallijn uit te spelen. vind ik een beetje nep . Reageren
BigM Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 weeet niet of dit al is opgenoemd want ik gaf maar ff snel andwoord maar in the downtown van vice staan overal van die parkeer paaltjes achterelkaar ..als je die over rijd komt er geld uit en als je dat ff voortzet verdien je er aardig geld mee verdienen of je gebruikt gewoon al die andere tips van al onse forum vrienden peace Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.