Jump to content

[Software] Helpdesk


X-TX

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    10

  • Giorgo

    9

  • -Roy-

    5

  • ikt

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb deze vraag al gesteld, maar nu doe ik het juist :puh:.

Wel.. X, heb je hier ervaring mee ?

Ik heb mijn PC gewoon moeten binnen doen bij computer winkel omdat ik hem niet meer aankreeg.

Hij ging al niet aan dus ik steek de Windows CD erin en er komt blauw scherm op en dan..

c:/ Unkown Hard Error. C:/ Windows/System32 enz... wat zou dat geweest zijn ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je zag mij post boven net niet, daar had ik antwoord op geschreven.

Nu doe ik het even hier. Het is helemaal aan jou, ik raad het zelf af om te doen want áls je het fout doet dat de gevolgen heel erg kunnen zijn.

Als je de risico wilt nemen dan moet je het doen, maar anders kan je Windows straks onherstelbaar worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het toch maar even gedaan. Je kon niets fout doen.

Ik heb de 0 naar een 1 veranderd, maar wat gaat er dan juist sneller ? want ik merk persoonlijk niet veel :-( .

@ Kan je het ook naar een 2 zetten of werkt de regedit met Binaire getallen (0 & 1) ?

Edit : Ik heb heel mijn PC geleegd.. maar nu staan er enkele dingen bij Software waar ik niet zeker van ben.

Ik verwijder alles voor me SA iets sneller te laten lopen, ik heb er een rood vierkantje rond gedaan, mogen die weg ofniet ?

post-6377-1148761911_thumb.jpg

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je kunt in de Register getallen tot over de 1000 invullen, dus ook getallen als 2880, 10 en zelfs 200000.

Het gaat soms ook over tijden, je kunt instellen hoe vaak mensen zich mogen aanmelden met verkeerde gegevens, dus als het 3x verkeerde wachtwoord is dan wordt de account geblokt, ik noem maar wat.

Dan kun je van de 3, 20 maken of 2349832545 want je logt wel vaak in per dag of per jaar, en sommige hebben één pc jaren. Dus dan ga je wel over 2349832545 heen en als je dat allemaal fout hebt, tja...

Om achter te komen wat voor Software dat is kun je zoeken met Google.

Edit:

LimeWire móét weg, die draait op Java en daar wordt je computer erg langzaam van als dat nog niet is opgevallen.

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik heb alle Java weggedaan, Limewire.. Windowblinds, alles wat kon.

Ook heb ik even Xptools laten lopen, een Progje waarmee je je PC sneller kan laten gaan.

Ook kan je daarmee bepalen wat er allemaal opent als je je PC opstart.

Maar ik had nog een vraag over dat register, waar ik een 1 van heb gemaakt.

Als je daar een 2 van maakt ? Gaat je PC dan nog sneller of heeft dat geen effect ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hahaha, als je 3000 van maakt dan kunnen je ogen dat niet bijhouden of niet? Nee, in dit geval is het 0=Uit en 1=Aan, hij gaat niet sneller hierbij.

Link to comment
Delen op andere websites

Daar weet ik niet zoveel van, maar wat ik je wel kan aanraden is om even Hitman PRO te laten lopen, en daarna daarvan alles te verwijderen.

Dit zuivert alle Spyware/Adware/Malware van je PC.

Wat je ook kan doen is wat rommelen in de .INI in je SA folder.

Er bestaat ook een programmatje genaamt Gameboost, deze dient voor het gamen te optimaliseren.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door dabeast
Link to comment
Delen op andere websites

Daar weet ik niet zoveel van, maar wat ik je wel kan aanraden is om even Hitman PRO te laten lopen,

Greetz :sigaar:

Nee liever niet. Lees mijn post hier. Zoek iets anders of neem een profversie van Norton, toevallig had ik mijn pc vandaag gescant en ik heb 891.319, waarvan 0 virussen. Vorige scan is van 2 maanden terug volgens mij.

Als je pc dus echt goed wilt hebben dan zou ik geen Hitman Pro nemen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het wel mee eens. Hitman Pro is helemaal niet zo goed. Ik weet echt een supergoede virusscanner.

Ik had eens iets gedownload..uhm gekocht :puh: en telkens kwam er een progje bij : Spysherrif.

Lijkt op een virusscanner maar is het niet, telkens kreeg je ook foutmeldingen, vanonder een foutmelding..

Ik las een tutorial je moest echt veel doen voor het weg te krijgen.

En een vriend van me zei : loop die Scanner eens, en het was weg ! er zijn ook Trojans e.d. weggedaan.

Ik heb het over het progje Spyware Doctor. Moet je echt hebben.

Over dat progje Gameboost, tja je moest het kopen voor het uit te voeren dus heb ik dat gedaan :D .

Nu is mijn PC echt veel sneller geworden door al die snufjes.

Dit is echt een goed topic :). Er zou eigenlijk een topic moeten zijn met snufjes hoe je je PC sneller maakt :puh:.

Allemaal bedankt voor jullie hulp jongens.

Edit : Roy, I Know.. dat zit er bij in.

Download een trial en je ziet het wel.

Hitman voert het echt niet degelijk uit, ben ik wel zeker van.

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Daar ben ik het wel mee eens. Hitman Pro is helemaal niet zo goed. Ik weet echt een supergoede virusscanner.

Ik had eens iets gedownload..uhm gekocht :puh: en telkens kwam er een progje bij : Spysherrif.

Lijkt op een virusscanner maar is het niet, telkens kreeg je ook foutmeldingen, vanonder een foutmelding..

Ik las een tutorial je moest echt veel doen voor het weg te krijgen.

En een vriend van me zei : loop die Scanner eens, en het was weg ! er zijn ook Trojans e.d. weggedaan.

Ik heb het over het progje Spyware Doctor. Moet je echt hebben.

Over dat progje Gameboost, tja je moest het kopen voor het uit te voeren dus heb ik dat gedaan :D .

Nu is mijn PC echt veel sneller geworden door al die snufjes.

Dit is echt een goed topic :) . Er zou eigenlijk een topic moeten zijn met snufjes hoe je je PC sneller maakt :puh: .

Allemaal bedankt voor jullie hulp jongens.

Spyware doctor zit bij Hitman Pro in. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het toch maar even gedaan. Je kon niets fout doen.

Ik heb de 0 naar een 1 veranderd, maar wat gaat er dan juist sneller ? want ik merk persoonlijk niet veel :-( .

@ Kan je het ook naar een 2 zetten of werkt de regedit met Binaire getallen (0 & 1) ?

Edit : Ik heb heel mijn PC geleegd.. maar nu staan er enkele dingen bij Software waar ik niet zeker van ben.

Ik verwijder alles voor me SA iets sneller te laten lopen, ik heb er een rood vierkantje rond gedaan, mogen die weg ofniet ?

Je kan ook dit tooltje gebruiken. Maak eerst een backup van de huidige configuratie en klik dan op warp speed.

Dit tooltje blokkeerd alle grafische zooi van XP (blauwe schermpjes naast mappen e.d.) Je herkent XP nog wel maar het ziet er simpeler uit. Maar nu loopt je PC stukken sneller :) . Ik gebruik dit niet omdat ik van style houd :bonk::clown: Maar jij kunt het heel goed gebruiken.

Voor als je niet opgelet had in de 1e zin: http://www.theorica.net/gamexp.htm

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...