Jump to content

[Software] Helpdesk


X-TX

Recommended Posts

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    10

  • Giorgo

    9

  • -Roy-

    5

  • ikt

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je hem opslaat als .PNG (Soms ook .GIF) dan zie je hem transparant. Maar dan moet je in Photoshop de ruimte dat leeg moet blijven transparant maken.

.PNG

sub_tran.png

-

.GIF

sub_tran.gif

-

.JPG (Wat je ziet in Photo Shop voordat je gaat opslaan)

sub_ps.jpg

---

Maar dit heeft niks met IE te maken, bij mij werkt alles in elk geval en dat zou ook zo moeten. Voor de rest moet je maar naar Photoshop Helpdesk bij onze collega’s.

Edit:

Als ik jou was zou ik doen wat hier onder staat. Dan sla je alle vliegen in een klap. :schater:

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog een manier, schaf Firefox aan :puh:.

Veel beter dan IE, Popupblocker, veel snellere toegang enz..

I'vo Got 1 Link For You : www.mozilla.org

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Edit : Roy, I Know.. dat zit er bij in.

Download een trial en je ziet het wel.

Hitman voert het echt niet degelijk uit, ben ik wel zeker van.

Hitman voer het wel degelijk uit, maar na twee week is gewoon de trial verlopen, zo simpel is dat. Hitman Pro vind ik wel goed. Want ik herriner me nog vaag een bericht van Joriz van vroeger daar stond in: 'Ad-Aware SE heeft een contract gesloten met een bedrijf, dus als je je PC scant met Ad-Aware dan laat hij het spyware van dat bedrijf staan.'

Dus als Ad-Aware dat niet doet, ruimt het volgende programmatje het wel weer op.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus jij ziet bijvoorbeeld dit plaatje transparant in IE?

gta320db.png

Btw ik heb deze gehaald uit het graphics showroom.

Werkt dit dan ook niet in ie 7? Misschien ook het proberen waard.

Link to comment
Delen op andere websites

@X-TX: Het gaat er niet om dat ik het verkeerd opsla, maar ik bedoel plaatjes gewoon die bijvoorbeeld in een signature staan. Maargoed, je GIF voorbeeld werkt wel, en in firefox werk het allemaal.

Bedankt voor jullie reacties.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier:

Opera 8.0:

sub_tranOP.png

-

Netscape 8.1:

sub_tranNC.png

-

Internet Explorer 7:

sub_tranIE.png

---

Hier zie je de .GIF en .PNG file in 3 browsers op Firefox na, als je daar ook een screen van wilt kan ik het maken.

Link to comment
Delen op andere websites

X-TX, ik heb 2 vragen voor jou.

1) Elke keer als ik mijn oude computer opstart met windows 98, dan staat het beeldscherm op 800x600 ingestelt. Maar ik heb al zovaak ingestelt dat ik dan standaart op 1024x768 wil hebben. De meeste keren als ik de computer opstart gebeurt dit, niet altijd. Wat moet ik hier tegen doen? Driver updaten? Ik heb laatste de driver wel geïnstalleerd. Mijn videokaart is: Nvidia GeForce4 MX 440 with AGP8X.

2) Ik wil een soort HitmanPro hebben voor mijn eigen Windows 98 PC. Meestal zit ik op de XP computer, maar voor mijn eigen PC, wil ik toch de optimale beveiliging hebben. Heb je ook iets vergelijkbaars voor windows 98 omdat HitmanPro daarop niet uitgebracht is?

Link to comment
Delen op andere websites

1)

Nooit van gehoord, het is ook Windows 98 maar dat heeft niks mee te maken. Dat het iets met je videokaart heeft staat vast want die bepaald eigenlijk de grote. Als je nog niet daar ben geweest ga dan naar hier en als de link niet werkt doe je de stappen even zelf. Dat is de laatste driver voor Windows 98 die ze hebben voor Geforce kaarten, het doet er verder niet toe welke.

Start je computer paar keer op en kijk of het werkt, zo niet dan zal ik even wat beter na denken.

2)

Zoek even ergens goedkoop Norton met Antivirus en Firewall, als je die koopt krijg je een jaar abo. maar elke keer als je Windows opnieuw installeert in een jaar krijg je weer jaar bij, zo heb ik tot op de dag van vandaag Norton uit 2004 en gister had ik nog 0 virussen zei die.

Verder ken ik niet echt goede software voor dit wat gratis kost.

---

Ja, ik heb even geen goede antwoorden. Mijn hoofd werkt om een of andere reden half. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

X-TX, ik heb 2 vragen voor jou.

1) Elke keer als ik mijn oude computer opstart met windows 98, dan staat het beeldscherm op 800x600 ingestelt. Maar ik heb al zovaak ingestelt dat ik dan standaart op 1024x768 wil hebben. De meeste keren als ik de computer opstart gebeurt dit, niet altijd. Wat moet ik hier tegen doen? Driver updaten? Ik heb laatste de driver wel geïnstalleerd. Mijn videokaart is: Nvidia GeForce4 MX 440 with AGP8X.

Ik weet dat ik geen X-TX ben maar ik kan je wel helpen:

Met QuickRes kan je snel van resolutie wisselen. Misschien inthoud hij de resolutie wel. Of niet :puh:

Hier de link naar een gevonden site :)

http://www.greenparrots.com/aqr.html

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er verder nog vragen? Niet iedereen ziet dit topic natuurlijk. Ruurd vroeg al wat voor vragen je hier eigenlijk kon stellen, daarom alles nu op een rijtje:

Drivers:

Vragen over software dat bij je videokaart of geluidskaart hoort, je hebt ze ook voor andere dingen. In het Nederlands heet dat ook wel 'Stuurprogramma's'

Als hier iets mee mis is, zo als bij Ruurd het geval was, kun je hier om hulp vragen

Applicaties:

Als je problemen hebt met bepaald programma, wil hij niet uit of uit, zoekt hij problemen. Dan kun je vragen of iemand dit probleem ook heeft of iemand die misschien een oplossing voor de problemen weet.

Besturingsystemen:

Hulp nodig bij installatie? Of krijg je 30 maal een error bij het opstarten? Dan mag dat ook hier gepost worden.

Voor mensen die erg vaak problemen hebben en daar antwoord op willen kunnen dit topic misschien ook bij favo. zetten. Maar nog steeds geld de regel: Voor Hardware moet je bij de buren wezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je het al zelf opgelost hebt. Maarja, die topic is ook later gekomen dan mijn topic en als je deze zag kon je zo'n klein probleem ook gewoon hier posten. Daarom zei ik ook dat niemand dit topic ziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een klein vraagje... ik heb juist de minimum specs van Sa.

Dus op ''Low'' loopt hij erg vloeiend, alleen in het begin niet..maargoed.

Maar voor op ''High'' te spelen moet ik dan het Ram geheugen Upgraden of mijn kloksnelheid of beide ?

Ik heb 1.7 Ghtr en 256 Mb Ramn heel mijn PC is praktisch leeg.

Want als ik mijn kloksnelheid moet verhogen moet ik volledig nieuw moederbord kopen.

Ik weet niet zeker of dit dan onder Hardware of Software valt.

Maar mijn drivers updaten, vorige keer deed ik het en heel mijn scherm was verpest.

Dus kan ik hier niet mijn specs neerzetten en kan dan niemand de link geven ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...