Jump to content

[Software] Helpdesk


X-TX

Recommended Posts

Ik weet niet precies wat je bedoelt maar je kunt volgens mij beter je Ram geheugen vergroten. Dit merk je (vaak) meer dan je kloksnelheid en het is nog goedkoper ook! Maar je zou je videokaart ook kunnen updaten omdat die ook voor een groot deel bepaalt hoe soepel het spel loopt.

Bewerkt: door royboyvdv
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    10

  • Giorgo

    9

  • -Roy-

    5

  • ikt

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Giorgo: Dit topic is speciaal aangemaakt voor vragen over software. Vragen over hardware upgrades horen hier dus niet thuis. In het vervolg dit soort vragen in het hardware forum s.v.p. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ok.. Gunslinger, maar ik wist niet goed of drivers updaten Hardware was..

Ik zal me er aan houden, het was een dom foutje.. excuses.

Nu ik toch post zal ik een probleem posten :D .

In Belgie heb je Telemeters, als je téveel download komen die in het rood en is je internet supersloom.

Nu al (2dagen) zit ik op PC en internet is erg sloom.

Ik denk : dat zijn de telemeters, terwijl ze gewoon in orde zijn en de PC van mijn ouders is IE snel.

(We hebben 2 PC op 1 router).. ik heb al met IE, Mozilla gesurft, Mozilla opnieuw geinstaleerd.. niets helpt.

Mijn internet is echt sloom, maar dan bedoel ik 10 - 15 sec. voor 1 pagina.

Voor dit forum zeker 8 seconden. Normaal in 2 seconden ofzo... wat zou dit kunnen zijn ?

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nu iets sneller geworden.

SywareDoctor vondt 4 infecties, iets met Cookies.

Heb ik allemaal verwijderd, tevens heb ik dan ook nog snel de tut ''Firefox opvoeren'' uitgevoerd.

Het is al wat sneller maar nog steeds sloom. :(.

Edit : Nu is dit forum supersnel (zoals normaal) maar de rest erg sloom.

?? vreemd...

Bewerkt: door Giorgo
Link to comment
Delen op andere websites

Niets helpt.. ik heb allebie de schijven opgeruimd en defragmentatie uitgevoerd.

Ook heb ik nog een scan laten lopen voor alleen mijn Browser, hij vind geen infecties.

Dit begrijp ik echt niet... mijn PC is praktisch leeg.

Maar 3 progjes en 2 games : Sa en NFS.

Link to comment
Delen op andere websites

De topicstarter heeft er voor gekozen om de tutorial in de eerste post te verwijderen. E.e.a. gerelateerd aan de recente benoeming van een nieuwe moderator hier. Erg zonde natuurlijk, maar er komen zeker weer nieuwe :Y. Topic ge-unpinned en weer gesloten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...