Jump to content

probleem met brandmissie

Recommended Posts

Geplaatst:

bij een van de eerste missies heb ik een probleem: alles gaat eerst perfect: ik moet molotovs gaan halen en een huis in de fik steken, maar dan moet ik in het huis gaan, nadat ik bij het meisje ben wordt mijn scherm zwart maar mijn geluid werkt nog... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Geplaatst:

Hey Louis Sound,

Welkom op het forum. Klinkt vervelend je verhaal. Ik denk dat de missie nog eens moet proberen te starten. Als dat niet lukt, kun je het spel eens opnieuw installeren (zet wel voor de zekerheid je savegame ophet bureaublad). Dan heb je misschien alle kleine foutjes die mis zijn gegaan weer goed.

Mocht dat ook niet lukken: Laat de missie eens door een ander doen. Kijk daarvoor eens in het savegame aanvraag forum, daar kun je een ander de missie laten halen en daarna weer verder spelen. Probeer eerst eens dat eerste eens, en daarna kun je altijd tip 2 proberen.

Succes Louis Sound! :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Een ongeveer zelfde probleem had ik laatst ook, als ik bijvoorbeeld tijdens een date een bar binnen ging werd het zwart en bleef het zwart. Later bleek dat ik gewoon het bestand met dat geluid wat dan afgespeelt moet worden kwijt was, waardoor het spel vastloopt. Jij mist waarschijnlijk dan het bestand met geluid uit die missie. Dus opnieuw installeeren moet het probleem verhelpen.

Meld nog even als je probleem opgelost is.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Heeeeel erg bedankt:p Ik heb men save game bewaard en opnieuw geinstalleerd, alles gaat weer perfect=). Het lag waarschijnlijk aan een kras ofzo op de cd, maar alles is in orde. Dank je:d!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...