j Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik weet niet perfect de naam van de missie, maar ik dacht dat het a.o.e. is, zo naar dat dorp vliegen en terug. Ik word er ratelgek van, ik crash constant als ik terug moet vliegen, is er iemand zo vriendelijk deze uit te spelen? cheats mag je gebruiken, liefst geen mods. GTASAsf8.b Reageren
Bling Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Gehaald: N.O.E Ik heb geen cheats of mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. veel succes met de volgende missies Bewerkt: 27 mei 2006 door Bling Reageren
j Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 MAN ik bent beu, ik kan alweer een missie neit, gewoon de volgende. elke missie waar een vliegtuig in voorkomt lukt niet. In stowaway, ik kan niet voorover leunen en geen snelheid maken. Na 15 x proberen ben ik nog niet eens tot op 10 m bij die vlieger geraakt. Dus ik hoop (voo de laatste keer) dat iemand mij kan helpen. GTASAsf8.b Reageren
j Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) MAN ik bent beu, ik kan alweer een missie neit, gewoon de volgende. elke missie waar een vliegtuig in voorkomt lukt niet. In stowaway, ik kan niet voorover leunen en geen snelheid maken. Na 15 x proberen ben ik nog niet eens tot op 10 m bij die vlieger geraakt. Dus ik hoop (voo de laatste keer) dat iemand mij kan helpen. GTASAsf8.b Bewerkt: 28 mei 2006 door jén Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 MAN ik bent beu, ik kan alweer een missie neit, gewoon de volgende. elke missie waar een vliegtuig in voorkomt lukt niet. In stowaway, ik kan niet voorover leunen en geen snelheid maken. Na 15 x proberen ben ik nog niet eens tot op 10 m bij die vlieger geraakt. Dus ik hoop (voo de laatste keer) dat iemand mij kan helpen. waarom stuur je 2 dezelfde berichten, het enige verschil is een bijlage meer!! Ik wil nu echt niet idioot, moderator of stom overkomen, gewoon ff zeggen Reageren
j Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) sorry voor dubbelpost, fout in opera. Danku voor de snelle reactie. als ik dit forum toch niet had... edit: over die fout, vanalles geks, overflooding van de server fout iets, en ik maar klikken en bijlages toevoegen Bewerkt: 28 mei 2006 door jén Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Zijn er overigens nog missie's waar je problemen mee hebt?? Kijk voor alle zekerheid eens op Wikigta Kan je wel verderhelpen die site... edit: Overflooding gebeurt soms, dit is de amdminstratie die het gewoon eventje sluit Bewerkt: 28 mei 2006 door metalmickie Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ruurd31 heeft mij op MSN gevraagd deze savegame te doen, omdat hij problemen heeft met zijn San Andreas. Ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen. @ Metalmickie: Je hebt hier niets mee te maken, dus post hier alsjeblieft niet. Het wordt zo erg onoverzichtelijk. Edit: Gehaald! Ik heb Stowaway gehaald voor je, je kunt nu verder met de vliegveld missies. (Hoef je gelukkig niet bij te vliegen). GTASAsf6.b Bewerkt: 28 mei 2006 door Flying Dutchman Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gehaald: Stowaway Savegame in bijlage. Geen cheats/mods. $20.00,= erbij. @FD: Heb op MSN gezegt dat hij het weer deed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.