nick11123 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hoe zet je een eiland of een gebouw wat dan ook ingame want ik heb een klein eilandje gemaakt en ik wil hem graag in Gta III zetten om te kijken hoe het eruit ziet en om te testen altijd leuk. ik heb het met 3D max 7 gemaakt maar moet ik het dan met MooMapper doen of een of andere programma alvast bedankt!! Reageren
Damos Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Nee het hoeft niet met moomapper daarmee kan je alleen bestaande gebouwen ergens anders neer zetten. Reageren
Schno009 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 helemaal niet, met moo-mapper kun je de .dff en .txd toevoegen aan gta3.img je maakt een object defention aan voor je model je maakt een ipl dinges voor je object aan je veranderd de coördinaten tot waar je hem wilt hebben je opent met colleditor de .col in de map van de .ide waar je je object aan toegevoegd hebt je voegt de collision file toe van je model Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Bedankt!! alleen snap ik het nog niet helemaal hier heb ik een screen van moomapper en heb ik hem in DF bestand geimporteert maar ik kon hem niet openen dat hij daarin komt ik deed het vast verkeerd en wat voor bestand moet je hem importeren ik had hem gewoon met 'export' gedaan hier de screen uit de lijst van 'File' ik had de Toturial van Bradley gevolgd maar als ik op export klik dan kan ik niet eens kiezen uit de File dff. of wat dan ook wie kan me helpen of een uitleg met screens geven want ik ben maar een beginner en snap het gewoon niet Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Je moet het doen met de scripts van KAM. Die kan je hier vinden. Je moet het uitpakken en alle scripts in de SCRIPTS MAP van 3dsmax zetten. Dan open je het script GTA_DFF_IO en kan je export dff kiezen. Want jij zet een max bestand erin, en dat kan niet. Mvg, Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Voor een zeer goede, uitgebreide Tutorial over mappen met de Map IO scripts, kan je het beste deze goed door lezen. Hier staat alle info over mappen met de Scripts van kam in, het is veel beter als de IPL Editor of de Moo Mapper @Schno99: De Moo Mapper voegt je Dff en Txd niet toe aan de GTA3.IMG dat doet de IMG-tool. Reageren
Schno009 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Echt wel, met moo-mapper kun je ook dingen aan de gta3.img toevoegen think, look twice, then say Reageren
nick11123 Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 ik heb die tweede versie van Moo-Mapper maar ik denk dat ik het al begin te snappen het is toch wel moeilijk ik weet nu hoe ik die dff. maak maar alleen dat kladblok snap ik niet helemaal en als ik een nieuwe eiland in Gta III wil zetten moet ik dan met Moo-Mapper die oude eiland verwijderen lijkt me wel logis Reageren
Big-Bear Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Nee, dat moet je dan met een Map Cleaner Voor GTA III weet ik er helaas geen 1. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.