~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik heb gisteren een pc card gekocht voor in me laptop, om het draadloos internet sneller te krijgen, maar nu kan ik niet eens op internet komen hiermee.Hoe kan dat allemaal hij vindt ook helemaal geen draadloos netwerk meer, wat te doen? Reageren
Dynamic Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hiervoor heb je je Netwerk/internetSleutel voor nodig en die zou je in een begeleverd progje moeten intoetsten dan zou je internet krijgen.. enne hoe kom je nu aan internet? Dynamic Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Nou dat progje is waarschijnlijk die kaaart, maar hij vindt ook helemaal geen verbindingen! Ik gebruik nu gewoon internet wirelles onbeveiligd, maar waneer vindt hij dan een netwerk om aan te koppelen? Reageren
Joriz Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Lees de handleiding die bij de netwerkkaart zat. PS. Als je thuis een onbeveiligd netwerk hebt betekend het dat de rest van de straat ook gratis mee kan internetten en tevens je hele pc leeg kan halen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Nee maar zo heb ik het ook gedaan via die handleiding en nog lukt het gewoon maar niet. Reageren
Joriz Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Laat er dan even iemand naar kijken met verstand (als je echt je handleiding goed hebt gevolgd). Want ik denk dat we je op afstand niet echt kunnen helpen. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Heb ik toevallig nog een router nodig? Maar ik heb wel een modem of werkt dat niet? Reageren
Jarno Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hangt ervanaf, als je met 1 PC wilt internetten in je huis heb je geen router nodig. Met meerdere heb je wel een router nodig. Nieuwe (Vooral ADSL) modems hebben een ingebouwde router (Van 3/4 slots). Zonder modem kan je iniedergeval geen internet hebben (Hetzij via kabel, adsl of inbel). Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ik heb zo,n kastje staan van me netwerk die naar me monitor loopt! Dat merk heet motorolla teminste dat staat er op hoor! En die is voor me kabel, ik weet niet of je die bedoelt? Edit: als het goed is is het deze die ik heb staan: Bewerkt: 28 mei 2006 door searagent Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Eh... tja. Als je modem met draden naar je monitor loopt dan heb je de handleiding niet goed gelezen. Hij moet namelijk achterin je pc. Edit: @ hieronder: Hoe kon ik dat nou weten? Bewerkt: 28 mei 2006 door royboyvdv Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Maar weet iemand nog wat oplossingen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.