Jump to content

NIEUWS Radiozenders

Thabit

Recommended Posts

Radio los santos  :D

helemaal mee eens bij mij gaat de radio gelijik op radio los santos

idd :D

bij VC: was myn meest gedraaide radiostation Wildstyle..

was ook wel grappig alleen nu ken je alle nummers wel ongeveer en word het saaier

gelukkig zitten er in SA veel meer nummer en ook nummers die ik goed ken in tegen stelling tot VC met die jaren 80 muziek.. wat ook wel grappig was voor een keer ;)

Delen op andere websites

oke rap overheerst dt hoev je mij niet te vertellen, maar konden ze niet ook wat nummers plaatsen die voor de generatie 1989/1991 zo mooi klinken, denk maar als Rick astley, deep purple he Guns N Roses(de enige die er ook in hoort)

Delen op andere websites

oke rap overheerst dt hoev je mij niet te vertellen, maar konden ze niet ook wat nummers plaatsen die voor de generatie 1989/1991 zo mooi klinken, denk maar als Rick astley, deep purple he Guns N Roses(de enige die er ook in hoort)

je hebt idd gelijk.. er moeten veel soorten genres inkomen

ik zit niet echt te wachten op country muziek maar het is nou ook juist weer grappig.. in countryside heeft komt die muziek uit iedereens auto :puh:

maar rap overheerst is ook niet gek.. het hoort ook meer bij de stijl van het spel de gangs en het westcoastsfeertje dat er hangt..

ik denk zelf dat er voor iedereen wel een leuk muziekstation met goede muziek waar die van houd is voorkomt ;) rock (guns n roses), rap (geen 50 cent) etc. zelfs country B)

Delen op andere websites

je hebt idd gelijk.. er moeten veel soorten genres inkomen

ik zit niet echt te wachten op country muziek maar het is nou ook juist weer grappig.. in countryside heeft komt die muziek uit iedereens auto :puh:

maar rap overheerst is ook niet gek.. het hoort ook meer bij de stijl van het spel de gangs en het westcoastsfeertje dat er hangt..

ik denk zelf dat er voor iedereen wel een leuk muziekstation met goede muziek waar die van houd is voorkomt ;) rock (guns n roses), rap (geen 50 cent) etc. zelfs country B)

nou zeg jij muziek uit iedereens auto is dat ook zo :unsure: ?, ik weet dat namelijk niet :puh:.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...