wizkid4590 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 hey, Ik heb een ISO van linux knoppix gedownload en die wil ik graag bootten met VMware. Zonder hem te hoeven branden. Weet iemand hoe dit moet? Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Nou, je kan een aparte partitie aanmaken en hem met [DEL] nadat je de PC op heb gestart. Maar dat lukt denk ik niet. Een CD branden kost geen tijd en je hebt hem altijd bij de hand. En ik heb me laten vertellen dat je ISO bestanden direct op CD kunt doen. Dan heb je een heel programma daarop. Dat weet ik omdat ik dat bij NFS MW doe . Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Je zou het ook met Daemon tools of Alcohol 120% kunnen proberen. Werkt ook goed! (k'heb ervaring ) Edit: sorry, hier kun je niet mee booten, niet aangedacht! Bewerkt: 28 mei 2006 door royboyvdv Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Eigenlijk wel, ik heb een keer met warez zitten klooien, een *.ISO op DVD gebrand, maar toen ik hem bekeek met Windows, in de DVD, zaten alle bestanden keurig op een rijtje. Dus het boot bestand moet er dus ook inzitten. (met nero burning rom, DVD-ROM (ISO) branden. ) Bewerkt: 28 mei 2006 door ikt Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik weet dat je vanuit een ISO direct kan branden. Dat bedoel ik alleen niet ik wil zonder hem te hoeven branden hem vanuit een ISO of uitgepakt kunnen bootten met VMware Workstation! Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Volgens mij lukt dat niet, er is een progje dat je zomaar iso's kan bekijken, maar dat is alleen voor In-windows en voor films Reageren
-Niels- Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord. Reageren
Johan O. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord. Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand dus geen warez Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. (daar heb ik hem dus ook gedownload ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation? Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Je MOET heb branden EDIT: Gevonden met g00gle: http://www.linuxquestions.org/questions/sh...ad.php?t=182250 het is wel engels! Bewerkt: 28 mei 2006 door ikt Reageren
DaBeast Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord. Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand dus geen warez Niet allemaal hoor, bijvoorbeeld Suze linux (de pro versie) . Ik weet dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe. Greetz Reageren
-Roy- Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. (daar heb ik hem dus ook gedownload ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation? Is dat dan de gewone linux? En werkt het op een Pentium 4? Ik wil wel eens zien hoe dat is! Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hier heb je alvast een voorproefje, ik vind het er blij uitzien http://images.google.nl/images?svnum=10&hl...eenshot&spell=1 Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Je hoeft hem niet te branden. Want hier staat bijv. van een image van Win Vista ''Burn or mount to an emulator'' dus je hoeft hem niet te branden lijkt mij. En ik wil dus weten hoe dat mount gaat in VMware. Bewerkt: 28 mei 2006 door wizkid4590 Reageren
ikt Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 start VMware. Hij maakt een virituele schijf aan. Mount de image daarom. Klaar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.