Jump to content

Boot vanuit een ISO met VMware

Recommended Posts

Geplaatst:

hey,

Ik heb een ISO van linux knoppix gedownload en die wil ik graag bootten met VMware. Zonder hem te hoeven branden. Weet iemand hoe dit moet?

Geplaatst:

Nou, je kan een aparte partitie aanmaken en hem met [DEL] nadat je de PC op heb gestart. Maar dat lukt denk ik niet. Een CD branden kost geen tijd en je hebt hem altijd bij de hand. En ik heb me laten vertellen dat je ISO bestanden direct op CD kunt doen. Dan heb je een heel programma daarop. Dat weet ik omdat ik dat bij NFS MW doe :sst: .

Geplaatst: (bewerkt)

Je zou het ook met Daemon tools of Alcohol 120% kunnen proberen. Werkt ook goed! (k'heb ervaring :clown: )

Edit: sorry, hier kun je niet mee booten, niet aangedacht! :bonk:

Bewerkt: door royboyvdv

Eigenlijk wel, ik heb een keer met warez :sst: zitten klooien, een *.ISO op DVD gebrand, maar toen ik hem bekeek met Windows, in de DVD, zaten alle bestanden keurig op een rijtje. Dus het boot bestand moet er dus ook inzitten.

(met nero burning rom, DVD-ROM (ISO) branden. )

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Ik weet dat je vanuit een ISO direct kan branden. :) Dat bedoel ik alleen niet ik wil zonder hem te hoeven branden hem vanuit een ISO of uitgepakt kunnen bootten met VMware Workstation!

Geplaatst:

Volgens mij lukt dat niet, er is een progje dat je zomaar iso's kan bekijken, maar dat is alleen voor In-windows en voor films :(

Geplaatst:

Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord.

Geplaatst:
Gaat dit niet over: Warez? Want downloaden valt onder Warez en daar heb ik laatst al wat van gehoord.

Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand

dus geen warez

Geplaatst:

Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. :) (daar heb ik hem dus ook gedownload 8) ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation?

Geplaatst:

Linux kan je gratis, legaal, downloaden van het internet in een .ISO bestand

dus geen warez

Niet allemaal hoor, bijvoorbeeld Suze linux (de pro versie) .

Ik weet dat het mogelijk is, maar ik weet niet hoe.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Klopt Linux is gewoon legaal, gratis te downloaden vanaf de public FTP site van Linux als ISO image. :) (daar heb ik hem dus ook gedownload 8) ) Mijn vraag is dus gewoon hoe kan ik dat ISOtje zonder hem te branden bootten in VMware Workstation?

Is dat dan de gewone linux? En werkt het op een Pentium 4? Ik wil wel eens zien hoe dat is! :Y

Je hoeft hem niet te branden. Want hier staat bijv. van een image van Win Vista ''Burn or mount to an emulator'' dus je hoeft hem niet te branden lijkt mij. En ik wil dus weten hoe dat mount gaat in VMware.

Bewerkt: door wizkid4590

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...