vinnie1234 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 kan je zelf ook autos maken zal een porsje en die er dan in zetten Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Als je een profesioneel mod maker bent zou je het wel kunnen. Er zijn natuurlijk al vele mod's gemaakt. Kijk eens hier, mischien kan je er wat leuk's vinden. In de modding sectie van het forum kan je informatie vinden hoe je ze instaleert. Ingame kan je zelf geen auto's bouwen. Maar wel tunen (opleuken) kan wel, pak een geschikte auto rij hem de tuning shop in en opvoeren die handel . Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ja dat kan maar je kan dat niet in de game zelf je kan wel tunnen zoals een spoiler erop zetten of een kleur maar echt een auto maken heet modden en dat is best moeilijk.Edit:Summerbase was me voor. Bewerkt: 28 mei 2006 door gta-liefhebber Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 autos downlauden en er dan in zetten kan ik das makkelijk maar hoe maak je ze dan zelf (een link waar het uitgelecht wordt is ook goed) Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Het maken van een auto oftewel modeleren is tamelijk moeilijk en ik denk dat alleen de echte professionals dat kunnen. Je zou eerst kunnen beginnen met wat standaard moddeling dingen. Kijk daarvoor nogmaals in de modding sectie van die forum. Daar weten de mensen er meer van. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.