Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe bouw je een auto om of maak je een nieuwe???welke programma's heb je daar voor nodig????? :*D

Geplaatst:

je bent een 3d moddeling programma nodig (zmodeler of 3ds max)

je bent heeeel veel ervaring nodig met een van deze programma's

je moet weten hoe het dummy-systeem van gta in elkaar zit

Geplaatst:

Maar het is héél moeilijk, ik ben een stuk glas(voorruit) voor een auto aan het maken (gemaakt :puh: ) maar ik moets erg geconcentreerd werken, een milimeter fout en je kan dat stukje opnieuw doen :(

Geplaatst:

OF Sketchup! mij is het gelukt hoor!!!

(let niet op de kleuren (omdat niemand antwoord op een topic (tut van big smoke) heb ik dan maar dit reserve texture gebruikt mja

screens van mijn Indycar wagen:

programma: Sketchup

cartvzii0zw.th.jpg - cartv3xn.th.jpg - carta8yu.th.jpg

screens ingame!!!

[1] [2] [3]

Geplaatst:

SWYV, daar gaan we weer...sketchup is toch niet gemaakt om auto's te makenm kom op zeg...

Voor sketchup ziet die car er wel goed uit maar toch zal je die in max 10x mooier kunnen maken.

Geplaatst:

begin jij niet weer zeg, ik heb al voor veelste keren gezegd 3ds max zuigt voor me omdat die niet wilt installeren, zorgt voor problemen op mijn pc enz.., gedaan met 3ds max, en ik gebruik voortaan Sketchup en Zmoddelers

maar nu is de 2de voertuig (een oude bus ook gelukt hoor) dus dat bewijs, ik kan auto's probleemloos ingame krijgen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...