Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sommige cheats bij mij doen het niet :{

Bijvoorbeeld ik kan mezelf niet in een ander veranderen..

En autos ontploffen en roze autos doen het allemaal niet ..

Moet je dan op een speciale plaats zijn ofzo ?

Geplaatst:

Het kan zo zijn dat niet alle cheats het doen. Soms bedenken mensen zelf cheats, die ze naar site's opsturen.

Die site's nemen dan meestal blindelings aan, dus het kan zijn dat sommige cheats vals zijn.

Geplaatst:

Hey Anoniem,

Ik neem aan dat je het spel op de PS2/Xbox hebt? Volgens mij de Xbox, want daar is zeker van dat je niet jezelf in een ander persoon kunt veranderen. Sommige cheats doen het inderdaad neit. Ze zijn waarschijnlijk nog niet gechekt op foutjes of iets anders dergelijks. We hebben in het WikiGTA team 1 persoon die een Xbox heeft en die heeft er volgens mij nog niet naar gekeken.

Bijvoorbeeld ik kan mezelf niet in een ander veranderen..

En autos ontploffen en roze autos doen het allemaal niet ..

Moet je dan op een speciale plaats zijn ofzo ?

Alle auto's roze doen het wel op de PC, maar misschien niet op de Xbox. En dat alle auto's ontploffen (originele cheat naam: Smash and Boom) kan ook zijn dat hij het niet doet. Ik denk dat hier zo spoedig mogenlijk naar gekeken word. Dus niet alle cheats doen het. Je kun tevens alle cheats op alle plaatsen activeren. Dus je eoft niet op een plaats te staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...