Anoniem. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Misschien een stomme vraag maar ik doe dit nog niet zo lang :o Maar waar zijn de scholen :$ ( In San Andreas ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Misschien een stomme vraag maar ik doe dit nog niet zo lang :oMaar waar zijn de scholen :$ ( In San Andreas ) Ik zal even een kaartje voor je maken, moment. Kaartje komt in dit bericht.. Hier zijn de kaartjes: Boat school: [Klikken voor een vergroting] Driving school: [Klikken voor een vergroting] Flying & Bike school: [Klikken voor een vergroting] Bewerkt: 28 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
Big Boss Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 De scholen zijn ook pas te bereiken na een bepaalde missie. Voor meer info, check hier: De scholen (onderaan de pagina!) Reageren
dekin Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 en waar kun je dan die brandweer shit doen...? Reageren
RobbertR Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Die zogenaamde "brandweer shit" kan je eigenlijk overal doen waar je maar wilt. Noodzakelijk voor deze missie is de Firefighter (Brandweerwagen). Je steek gewoon midden in de stad een paar auto's in brand en er komt er al snel één. Je kan ook gewoon naar de brandweer kazerne in de buurt en daar pak je er één. Als je er één heb moet je op "2" drukken om de missies te starten. Hier vind je brandweerwagens: Klik op plaatje voor vergroting. Bewerkt: 28 mei 2006 door RobbertR Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.