gtamaster1 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 heey ik dacht ik maak eens een topic over tuned cars waar je ze laat zien ik heb er zelf 2 tornado(rechts) slamvan(links) en nog even de achterkant Reageren
noedel Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Moeten het originele wagens en onderdelen zijn? Groeten Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 als hij maar getuned is Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hey GTAMaster1, Ik moet zeggen dat het hele mooie wagens zijn. Netjes getuned. Jammer dat je het wat later doorhad, maar ik heb zelf een Pimp my Ride gestart. Daar heb ik mijn eigen getunde bakken gedaan. Maar kijk, hier vind je allemaal broertjes van je (andere type lowriders enzo. Getuned en al). Ik denk dat je het beter daar kan posten, dan heb je al een lekker vol topic en kan je andere Lowriders/ getunde bakken ook raten! Kijk maar eens Reageren
noedel Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ik heb tal van getunede wagens, maar op deze ben ik toch het fierste (of hoe zeg je dat? ) Volkswagen GOLF V TDi: Lekker pimped Groeten Edit: Ow, Ruurd31 was me voor Bewerkt: 28 mei 2006 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.