Dynamic Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hey iedereen! Je ziet het wel aan de titel Bestaat er een The Sims 2 Multiplayers dat je bijvoorbeeld in 1 server 1 gezin bent ofzow:P Ik zoek dat? Kan iemand mij de goeie weg wijzen of een antwoord geven Dynamic Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hoi Dynamic, Volgens mij bestaat er niet echt een multiplayer dat je bij elkaar in huis samen kan spelen. Wat er wel bestaat is dat je je huizen/mensen op het internet kan delen zodat andere mensen deze ook kunnen gebruiken, en anders om. Maar er bestaat geen multiplayer voor The Sims (2). Ikkes . Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 nou nee, ik denk het eerlijk gezegd ook niet dynamic, Nog even de vermelding van de site waarom je kan delen met andere spelers( figuurtje, dingetjes enzo...) De sims2 offtopic: Dat zou best wel gaaf zijn!!! Reageren
Upstream Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Er bestaat wel degelijk en multiplayer versie van de sims, genaamd: the sims online [website] Ik moet je eerlijk zeggen dat ook geen idee heb of het goed werkt, want ik heb er nooit iets over gehoord. Er zal wel weer een giganties bedrag per maand achter zitten. Maar je kan altijd de free trail downloaden. Reageren
Dynamic Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Er bestaat wel degelijk en multiplayer versie van de sims, genaamd: the sims online [website]Ik moet je eerlijk zeggen dat ook geen idee heb of het goed werkt, want ik heb er nooit iets over gehoord. Er zal wel weer een giganties bedrag per maand achter zitten. Maar je kan altijd de free trail downloaden. dit kende ik al maar dat is helaas voor the sims 1 Dynamic Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 Ik heb the sims op ps2, en daar kan ik het dus samen met vrienden spelen Op de pc kan dat jammer genoeg niet bij alle sims.. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Haijj,, EuHm... Voor die free trial, kost dat geld ???? Reageren
Synchro Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Haijj,,EuHm... Voor die free trial, kost dat geld ???? Je hoort het zelf Free Trail. Free = Gratis , dus nee , het kost geen geld. Trail = Demo of na een bepaalde missie of dag(en) kan je het niet meer spelen. Reageren
Fuffie Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Heb je The sims online gedownload dan heb je ongeveer 1GB verspild en die free trail kost namlijk wel geld behalve het downloaden is gratis. het is veel beter als je hem gewoon koopt met CD en je krijgt een code en op die code moet je invoeren bij die free trail ik vind het ook raar waarom ze Free trail hebben bedacht nou hier was de info. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.