Little_OnE Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Weet iemand hoeveel bandbreedte een server slurpt?? Dan kan ik miss gaan denken over zelf hosten/laten hosten bij een bedrijf... die wil weten hoeveel het inneemt plzz help me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Eigenlijk weet ik dat niet precies omdat MTA via poort 2003 gaat wat niet standaard wordt gemeten. Het zou zo uitkomen op 2 GB per dag. circa 60 GB per maand. Dat weet ik dus niet zeker omdat het niet apart wordt gemeten. Bedenk dat het bij bijna geeneen host mogelijk is om zelf SSH toegang te hebben om de server in te stellen. De meeste host doen dat ook niet uit veiligheids overwegingen. Wij kunnen tijdelijk servers draaien voor speciale clanwars. Hiermee kom je stukke goedkoper uit omdat ik aanneem dat er toch niemand 's nachts op jullie server zit. Maar waarom begin je een eigen server als er al heel veel NL MTA servers zijn die altijd wel een moderator kunnen gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 16 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 (bewerkt) Eigenlijk weet ik dat niet precies omdat MTA via poort 2003 gaat wat niet standaard wordt gemeten.Het zou zo uitkomen op 2 GB per dag. circa 60 GB per maand. Dat weet ik dus niet zeker omdat het niet apart wordt gemeten. Bedenk dat het bij bijna geeneen host mogelijk is om zelf SSH toegang te hebben om de server in te stellen. De meeste host doen dat ook niet uit veiligheids overwegingen. Maar waarom begin je een eigen server als er al heel veel NL MTA servers zijn die altijd wel een moderator kunnen gebruiken. omdat ik graag admin ben... en ik kan dat best goed ( heb zelf mijn eigen ts server (niet zelfgehost hoor, met ssa rechten en de hele mikmak)) ik vindt het gewoon leuk om mensen te helpen en als het moet op hun vingers tikken... of ben ik gewoon raar <_< edit: ik kon een mta server krijgen voor 10 euro per maand/20 personen... die hostingbedrijft host nu niet meer edit2: weet iemand een server waar ik mod/admin mag worden? Bewerkt: 16 oktober 2004 door Little_OnE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Je bent nie raar hoor.. Alleen jammer dat hostingbedrijf het nu niet meer host, misschien kan je het beter zelf ff gaan vragen in een paar servers hier kunnen we je daar verder niet mee helpen denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 ok... bedankt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Voor 10 euro per maand is het echt niet mogelijk nee. Als je bij ons een maand lang server wilt draaien kost dat zeker 35 euro per maand. Hierbij zitten wel veel extra's Het is handiger om gewoon tijdelijk bijvoorbeeld voor een clanwar een server bij ons te huren want dat kost maar een paar centen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 die bedrijf hoste het echt... ik zou het bijna kopen... toen ik het niet meer kon bestellen. even over jouw server: hoe duur kost een 20 persoons servertje?? ook 35 euro per maand?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 die bedrijf hoste het echt... ik zou het bijna kopen... toen ik het niet meer kon bestellen.even over jouw server: hoe duur kost een 20 persoons servertje?? ook 35 euro per maand?? Das voor 26 personen maar daarvoor moet je even contact met mij opnemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Had nog wel ergens een hostingbedrijf die 20 players voor 20 Euro per maand host... Kan ik waarschijnlijk nog wel terugvinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 17 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 wil je hem voor me opzoeken?? duurder moet het ook niet worden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 17 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2004 Als ik me niet vergis had TTH hun server via die host... In de MOTD staat de link naar die site... Had het vroeger ergens op m'n clanforum staan, maar aangezien we nu een ander forum gebruiken weet ik niet zeker of het nog te vinden is... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little_OnE Geplaatst: 18 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 ok. bedankt. ik zal even gaan kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.