Jump to content

gekleurde mensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem: de poppetjes zijn bij mij gekleurd... Binnen zijn ze zwart, en buiten zijn ze meestal de kleur van de lucht... Wie kan mij hiermee helpen??

Geplaatst:

Verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit je "San Andreas User Files" (te vinden bij "Mijn Documenten"). Zo worden alle opties weer gereset, en misschien is daarmee het probleem ook opgelost.

Anders moet je SA eens opnieuw gaan installeren, dan weet je in ieder geval zeker dat alle bestandjes staat waar ze horen enzo.

Kijk ook even of er update's voor Windows zijn, dat kun je hier even checken. Je moet even wachten, en klik dan op "Aangepast". Wacht dan weer even, en dan kun je links zien of er updates zijn.

Succes! ;)

Geplaatst:
Verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit je "San Andreas User Files" (te vinden bij "Mijn Documenten"). Zo worden alle opties weer gereset, en misschien is daarmee het probleem ook opgelost.

Anders moet je SA eens opnieuw gaan installeren, dan weet je in ieder geval zeker dat alle bestandjes staat waar ze horen enzo.

Kijk ook even of er update's voor Windows zijn, dat kun je hier even checken. Je moet even wachten, en klik dan op "Aangepast". Wacht dan weer even, en dan kun je links zien of er updates zijn.

Succes! ;)

SA opnieuw installeren is al gedaan, maar het blijft zich voordoen... ik zal dat andere eens proberen! bedankt!

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb hier exact het zelfde probleem. De mensen krijgen de kleur van de schemering.

Heb het spel al opnieuw geïnstallerd, Omega drivers heb ik ook geïnstalleerd (van de week de nieuwste van de site gehaald).

Ik heb een Athlon XP 2400, Radeon 9700 Pro 128 MB, Asus A7V333 moederbord, 512 MB DDR 333 Mhz, Windows XP SP1. (draait GTA ook op Win98? Die heb ik er n.l. ook nog opstaan)

Ik had dit probleem niet met vice city en niet op een machine op mijn werk met een GeForce 6600 GT 128 MB.

Waar zou het aan kunnen liggen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hij doet het bij mij nu.

Good old Windows 98 :cab:

Onder XP nogsteeds niet, maar heb hem op dezelfde machine nu aan de praat met windows 98.

Nadat ik directX 9c geïnstalleerd had.

/edit: onder win98 werkt het geluid niet en na opnieuw opstarten doet die het helemaal niet meer.

/edit2: Ik ben erachte gekomen dat als ik de map met de installeingen bij mijn documenten weg gooi ik er weer in kom, alleen het geluid werkt niet. Ik hoor wel tijdens de intro de stemmen maar tijdens het spel hoor ik helemaal niets. Alleen de Radio doet het.

Bewerkt: door Roman78
  • 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb een computer, maar als ik san andreas wil spelen worden de mannetjes geel wat moet ik hier tegen doen is mijn video kaart te laag??ik heb de cd van iemand geleent( de originele)......

Besturingssysteem:Microsoft Windows XP Home Edition

Video kaart NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB)

3D-Versneller nVIDIA GeForce FX 5200

Monitor IBM 6546 G52 & G54 (66-36285)

geluidskaart Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller

Geplaatst:
ik heb een computer, maar als ik san andreas wil spelen worden de mannetjes geel wat moet ik hier tegen doen is mijn video kaart te laag??ik heb de cd van iemand geleent( de originele)......

Besturingssysteem:Microsoft Windows XP Home Edition

Video kaart NVIDIA GeForce FX 5200 (128 MB)

3D-Versneller nVIDIA GeForce FX 5200

Monitor IBM 6546 G52 & G54 (66-36285)

geluidskaart Intel 82801EB ICH5 - AC'97 Audio Controller

Je videokaart is een GeForce FX 5200. Die kaart geeft vaak problemen met GTA:SA. Volgens mij is daar niet echt een oplossing voor.

Het enige wat zou kunnen helpen is gta_sa.set in Mijn documenten\GTA San Andreas User Files verwijderen. Als dat niet werkt, zou je deze patch is kunnen proberen. Je moet kiezen voor European/Australian versie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...