Darkapple Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 hier is ie Ik vind hem wel goed gelukt. iemand nog opmerkingen of tips? Reageren
Dago58x Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 hier is ie Ik vind hem wel goed gelukt. iemand nog opmerkingen of tips? Ik vind hem ook niet slecht gemaakt..!! Voor deze sig geef ik je een 8,4/10 Reageren
XboxGta Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Is wel mooi maar juist de tekst staat wat scheef... Zou je ook het origineel kunnen posten Reageren
Darkapple Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Is wel mooi maar juist de tekst staat wat scheef...Zou je ook het origineel kunnen posten Orgineel: Ik wou juist dat het scheef stond room. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Aangezien ik weet dat je niet vaak PhotoManips maakt Darkapple, ziet deze er erg goed uit! Ik zie dat je een "Cartoon" effect hebt toegevoegd, En het ziet er allemaal mooi Cartoonachtig uit ... Niet Slecht Darkapple! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.