Jump to content

Beste manier om jezelf te doden


supersjaak

Wat is jouw lievelingszelfmoord?  

91 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jouw lievelingszelfmoord?

    • Granaten
      16
    • Politie opfokken
      22
    • In het water springen
      12
    • Een haai
      6
    • Uit een heli vallen
      11
    • Geen
      18


Recommended Posts

  • 2 years later...
  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • spoeky

    2

  • supersjaak

    1

  • Donald F. Duck

    1

  • Gta Vice City Fan

    1

omg een 2 jarige bump :N

Inderdaad, dat was een bump van 2 jaar. Maar zolang er nog mensen zijn die zichzelf in Vice City gaan vermoorden kan deze poll bestaan en voegt jouw post weinig toe. Laat dit soort dingen maar aan de Moderators over ;)

Ik vermoord mijzelf overigens nooit met opzet in Vice City, aangezien ik daar het nut niet echt van zie. Als ik Vice City speel heb ik wel betere dingen te doen dan mezelf op de één of andere manier vermoorden. Ik voeg de keuze 'Geen' dan ook even toe aan de poll, zodat ik in ieder geval iets kan stemmen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet vermoord worden door een haai,als je het water in gaat ben je sowieso al dood :bonk: .

En mijn manier is meestal de code ICANTTAKEITANYMORE. Maar zonder code is granaten het sneltst en makkelijkst.

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen granaten bij je hebt is jezelf er mee doden erg moeilijk.

Als er geen water in de buurt is moet je er eerst heen lopen. Dit kost bijhoorlijk wat tijd en zal dus ook niet de beste optie zijn.

Aangezien haaien niet solide zijn heb je er niet veel aan.

Uit een heli vallen is toch ook weer het zelfde verhaal als bij water. Plus het feit dat je dan ook nog omhoog moet vliegen.

Geen lijkt me niet de beste optie, omdat het doel is dood te gaan. En als je niks doet je ook niet dood gaat.

Politie opfokken lijkt mij de beste keuze. Een paar mensjes killen is al genoeg. Maar dan moet je toch ook wachten tot de politie komt. Dus eigenlijk lijkt alles niet echt goed.

Die cheat lijkt me ook niet zo handig. Aangezien je vc dan niet meer op 100% uit kunt spelen.

Ik heb de politie gekozen. Omdat ik voten in polls zo leuk vind :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik uitgespeeld ben op Vice City en ik niks meer kan doen in Downtown (mijn locatie :cab: ), dan zorg ik ervoor dat ik in het water spring. Zo leert Tommy ook nog eens zwemmen. :D

Tevens kan je als je in een helicopter zit en eruit springt niet dood. Tenzij je nog weinig health hebt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik pleeg bijna nooit zelfmoord. maar als ik er zin in heb, ga ik bij een raam staan in sunshine autos. op de bovenste verdieping. vervolgens gooi ik een granaat voor me, zodat ik door het raam vlieg. meestal ben je dan wel dood.

adeus! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...