Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Koenww.

Ja,dit kan je.Hier even een beschrijving :

Zet de muziek bestanden (WMA of MP3) in je Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files/User Tracks Map.Dan start je San Andreas op en ga je naar Audio Options,ga naar User Files Options en klik op "Scan User Tracks".Na het scannen moet je je savegame laden en zet je in je auto het Radiostation met de naam "User Files Tracks" op.Hiervoor moet je echter Sa op de PC hebben.Succes :)

--

Ben jullie voor. :D

Bewerkt: door Velaro
Geplaatst:

Ja dat is alleen mogelijk als je San Andreas op de pc hebt.

Ik zal het je uitleggen:

Open eerste de map GTA San Andreas User Files, die map bevindt zich in Mijn Documenten, in GTA San Andreas User Files bevindt zich een map genaamd User Tracks, dat is de map waar je je .MP3 of .WMA bestanden ik kan zetten.

Open nu de map waar jou .MP3 of .WMA liedjes instaan, selecteer de liedjes die je wilt een kopieer en plak ze in de map User Tracks.

Start dan je game ga eerst naar Options --> Audio Options --> User Track Options en druk dan op Scan User Tracks als je dat gedaan hebt ga je terug naar het menu en druk je op Load Game en load je je game, stap in een auto of een ander voertuig met radio en zoek dan naar een radiostation genaam User Track Player, dat is dan jou radio station waar je de liedjes kunt luisteren die jij in de map User Tracks hebt gedaan.

Veel plezier.

kan je ook je eigen muziek op een zender ofzo zetten of je eigen leidjes in de auto kan luisteren??

Nou en of dat kan, het is heel simpel! Je zoekt wat nummers op je pc of je pakt ze van een CD en die liedjes zet je in je User Tracks map. Die vind je de map 'GTA San andreas User Files', en die map vind je in de map 'mijn Documenten.' ('Mijn documenten>GTA San Andreas User Files>User Tracks.') In die map zet je dus je liedjes en muziek. Dan start je het spel op en ga je naar Options>Audio Setup>User Track options. Dan klik je op: 'Scan User Tracks'.

Als je nu naar je spel gaat en je zoekt je User track radio station op hoor je je eigen muziek, veel luisterplezier! :)

--

Rest was eerder..

Bewerkt: door -Matthijs-
  • 1 maand later...
Geplaatst:

kan het ook play station ik heb gehoord dat het met je mp3 in de usb poort voorin maar dan ( als het zoiezo wel kan)

Geplaatst:
:{ Deze topic hoort tog niet bij missiehulp ??? :ch:

dit topic staat ook niet bij missiehulp, dj backdoor

Geplaatst:
kan het ook play station ik heb gehoord dat het met je mp3 in de usb poort voorin maar dan ( als het zoiezo wel kan)

Bij mijn weten kan het niet, volgens mij zit de functie van een User Track Player niet bij de PS2 versie ingebouwd. Misschien kan je je Mp3 wel in de USB poort stoppen, maar er zal dan denk ik geen extra radio station ontstaan.

@djbackdoor kijk vervolgens even goed, zulke posts hebben niet erg veel nut.

• 2 weken later...

Het kan trouwens ook gewoon op de XBOX (voor de gene die een xbox hebben)

1:Pak een CD [mp3 kan niet]

2:Stop hem in je XBOX

3:kopieerd de CD naar je XBOX.

4:Start GTA SA op.

5:Stap in een auto.

6:Tune in op User Track Player

7: e kan nu naar je eigen muziek luisteren!

8:In het menu » Audio » User Track Player; kan je nog kiezen:

*Of je de nummers wil afspelen in Radio vorm (Je hoort nu afentoe ook reclame)

*Alle numers in volgorde moeten draaien zoals je hebt ingesteld (zonder reclame er tussendoor)

*Of je kiest dat je zelf wilt bepalen welk liedje er komt dmv de tuneknop langer ingedrukt te houden.

-> Veel luisterplezier!

PS: Ik weet niet zeker of dit ook kan in op de ps2

Edit: Ik loop een beetje te bumpen,Sorry!

Bewerkt: door Ramon™

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...