~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ik heb een probleem met me pc, Als ik hem opstart dan komt er altijd eerst welkom te staan. Daarna komt me bureauachtergrond, maar daarna duurt het wel 3 of 4 minuten lang voordat ik kan beginnen op me pc, hij opent ook de takenbalk niet dan. Wat kan de oorzaak hiervan zijn? er staat ieder geval geen rotzooi op me pc want ik heb hem al schoongemaakt met: Norton, spybot en hitman pro en een defragementatie uitgevoerd. Willen jullie me aub helpen? Bewerkt: 28 mei 2006 door searagent Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ga eens naar Start --> Uitvoeren... en typ dan "msconfig". Ga in het venster wat nu verschijnt naar het tabblad "Opstarten". Nu zie je een hele lijst met programma's die je PC opstart als jij de PC aanzet. Snuffel eens door deze lijst, en kijk of je dingen tegenkomt waarvan je denk: "Die heb ik eigenlijk helemaal niet nodig". Bij die programma's moet je dan het vinkje weghalen. Kijk wel uit met bestanden uitzetten als je niet precies weet waarvoor het dient! Ook heb ik wat links voor je gevonden die je helpen bij het sneller opstarten van je PC: Planet - Start je PC sneller op Info en werking Bootvis MSConfig: Windows opstarten versnellen Zoek ook nog even bij Google of een andere zoekmachine op "pc sneller opstarten". Bij Google kom je dan hier op uit. Veel succes, ik hoop dat het werkt! Bewerkt: 28 mei 2006 door Froodooo Reageren
~Mario~ Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Ms config ik hoop maar dat het gaat werken! Maar toch alvast hartstikke bedankt Froodoo Edit: Ik heb het al geprobeert maar het lukt niet, ik instaleer me pc wel even opnieuw, niet opieuw natuurlijk maar een upgrade! Bewerkt: 28 mei 2006 door searagent Reageren
ShortY- Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Hey, wat je ook kunt doen is eventjes op www.schoonepc.nl kijken.. Hier staan erg veel tips voor Windows XP om je besturingsysteem te optimaliseren. Die van mij heeft er al heel wat prestatiewinst van opgedaan. Misschien lukt het jou ook wel om er wat prestatie uit te halen, je weet maar nooit. Vooral de register tweaks en opruimingen zijn erg handig. Ook kun je wat tweaken aan de Userinterface (gewoon hoe alles eruit ziet), misschien gaat jouw pc hierdoor wat sneller, in ieder geval succes. EDIT: ooops, het is www.schoonepc.nl in plaats van www.schonepc.nl Bewerkt: 4 juni 2006 door niels_pwnt Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Dat probleem heeft mijn vader ook gehad. Ik heb het hier toen gepost. Ik heb ook vanalles opgezocht ik kon alleen geen oplossing vinden! Het opschonen van je pc heeft geen zin! Het enige wat helpt is Windows opnieuw installeren! (hier heeft iemand dat probleem ook al) suc6 Reageren
Wrieh Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Geplaatst: 9 juni 2006 waarschijlijk ehb je gedownload en toevallig ene onderclock virus meegedownload Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.