DaddyPimp Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: Was rappers, is nu Freestyle Soort onderwerp: Maakt niet uit. Size onderwerp: Max. 450x450 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM. Wie durft er? En nu AUB wel snel een reactie Bewerkt: 30 mei 2006 door DaddyPimp
DaddyPimp Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Iemand? Of ben ik te goed voor jullie allemaal? Mwhahaha
Big-Bear Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Nadat Daddypimp op MSN aan mij gevraagd had of ik tegem hem wou Battlen, heb ik ja gezegd, het moet nu Freestyle worden: Ik zet deze in:
P-Jamma Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 (bewerkt) B-Bear: DaddyPimp: Het stemmen kan beginnen, veel succes BB *EDIT: Dit bericht is van DaddyPimp, ik zat nog op PJ's account Bewerkt: 1 juni 2006 door P-Jamma
Xyron Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 eehm .. moeilijke keus, maar mijn stem gaat toch naar B-bear die van daddy pimp is ook wel vet hoor maar me smaak gaat toch mee naar b-bear Gl allebei
MrKooKie Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik vind die van Daddypimp leuker omdat ik meer van plaatjes houdt dsan van signatures. Voor de rest is die van B-Bear ook wel netjes hoor.
Damos Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Een punt van mij voor Daddypimp omdat hij mooier is vanwege de grootte en plaatjes.
P-Jamma Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik wil egt niet lullig doen ofzo... Alleen BB's design lijkt wel érg veel op de Intro van Deze Site: http://www.chaosgfx.com/ Mijn stem gaat naar DaddyPimp, aangezien ik weet dat hij er veel werk aan heeft gehad, en ik z'n uitkomst er erg grappig vind uitzien ...
Bling Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp , ik houd wat meer van dit soort plaatjes. Eminem is ook één van mijn liefelingsrappers
Darkapple Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Mijn stem gaat naar daddypimp.Ik vind hem wel grappig verzonnen En van big bear is ook wel mooi maar vind ik ook op die van choasgfx lijken
DaddyPimp Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 BB: 2 DP: 5 Er kan nog gestemd worden mensen!
Giorgo Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Maak er maar 6 - 2 van Daddy. Ik ga duidelijk voor jou. Past meer bij mij, Em natuurlijk. Ook heb je die lichtinval prachtig verwerkt. Ook staat Slim mooi achter de gebouwen. PJ, dat is een algemene render die kan je over vinden. Froop had ook ooit eens zo een sig. Maar BB zal wel het idee ervan hebben . DP, mag ik a.u.b. dat font waar ''Zilla'' staat hebben. Ik ben font-loos en dat lijkt me een Chill font.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Maak er dan nog maar eens 7-2 van. Ik vind het echt mooi hoe Eminem achter die gebouwen staat, tevens is je tekst ook erg mooi. Er zit ook hele mooie lichteffecten in je design, dat is een + puntje. Die van Big Bear vind ik niet echt mooi, hij is gewoon te donker naar mijn mening. De tekst vind ik ook niet echt mooi, wel is de render een + puntje. Vote: DaddyPimp
Recommended Posts