Talietje Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) kent er iemand misschien een muziekje dat gaat over iemand dat ontsnapt uit een gevangenis? zonder zang! want ik heb het nodig voor mijn spel Bewerkt: 28 mei 2006 door tallex Reageren
RobertSA Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Misschien dat liedje vn Prison Break , dat je kan downloaden ergnes ofzo? Reageren
Talietje Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) ik heb het liedje beluistert maar het is met zang. maar ik wil gewoon een muziekje ZONDER zang, echt een spannend liedje, iemand ontsnapt,.. Bewerkt: 29 mei 2006 door tallex Reageren
RobertSA Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 O, misschien ff op google zoeken?! Reageren
Talietje Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 O, misschien ff op google zoeken?! ja natuurlijk kan ik op google zoeken, dat ben ik juist van plan, maar ik heb geen tittel van een liedje. ik vraag gewoon aan jullie of jullie een spannend liedje kennen en me dan de tittel kan geven zodat ik het muziekje dan kan opzoeken en downloaden op het internet. DUS, IK VRAAG GEWOON MAAR EEN TITTEL VAN EEN ECHT SPANNEND MUZIEKJE DAT JE KENT ZONDER ZANG!!! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) ik kan er eentje voor je maken ik heb er programmas voor wil je t? dan krijg je t binnenkort EDIT: de beats zijn opgestuurd Bewerkt: 30 mei 2006 door TQM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.