kees1991 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 ik heb een mod geinstaleert en nu is mij shamual een b2 bomer maar hij kan niet schieten is het mogelijk om het te laaten schieten net als een hydra? en hoe dan? Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Schieten met de Hydra zit hard-coded in de Exe. Je kan natuurlijk wel het model van de hydra veranderen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 oke maar als ik de hydra verander dan moet die vertikaal opstijgen en dat kan een b2 niet maar oke tog bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) okemaar als ik de hydra verander dan moet die vertikaal opstijgen en dat kan een b2 niet maar oke tog bedankt Dat is geen probleem. Als je eerst de straalpijpen naar achter richt (op de pc met numpad 8 ) kun je gewoon verticaal opstijgen. En als je dan voordat je opstijgt dit doet, is het net een gewone bommenwerper. Bewerkt: 28 mei 2006 door Flying Dutchman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.