Lella Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Hoi hoi, Wie wil voor mij twee missies (achter elkaar) halen? De missies Suply Lines en new model army van Zero. Het is me nooit gelukt om New Model Army nog nooit uitgespeeld, heb gta san andreas tot new model army al `ns gespeeld, vandaar dat ik weet welke missie het is en hoe het is opgebouwd. Ik hoor (lees) het wel..
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Edit: Aan jou de eer Bling, je was me 5 seconden voor Ik zie dat je er nog nooit de missie: The New Model army hebt gehaald. Nou kijk die missie is eigenlijk best makkelijk je moet Zero helpen in de strijd tegen volgens mij Burkley's. Daarbij gaat het om behendigheid en snelheid. Je moet gewoon doen wat hij zegt. Aan de onderkant van je RC Baron zit een soort magneet deze gebruik je met de alt of ctrl toets. (Ik heb namelijk andere besturing) Dan moet je vanaf de basis allemaal dingen meeslepen om Zero met zijn RCBandit veilig aan de overkant te brengen. Maar let op de tijd, meestal is dit wel genoeg hoor . Nou ik zou zeggen voor in een vervolg veel succes. --- Bling gaat nu je missie doen, en hopelijk halen anders wil ik hem altijd nog wel doen. Maar voortaan moeten dit soort aanvragen waarbij je een save-game mee zend in het savegame aanvraag forum gepost worden. Kan een mod dit verplaatsen naar savegame aanvraag forum Bewerkt: 28 mei 2006 door SummerBase
Lella Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Edit: Aan jou de eer Bling, je was me 5 seconden voor Ik zie dat je er nog nooit de missie: The New Model army hebt gehaald. Nou kijk die missie is eigenlijk best makkelijk je moet Zero helpen in de strijd tegen volgens mij Burkley's. Daarbij gaat het om behendigheid en snelheid. Je moet gewoon doen wat hij zegt. Aan de onderkant van je RC Baron zit een soort magneet deze gebruik je met de alt of ctrl toets. (Ik heb namelijk andere besturing) Dan moet je vanaf de basis allemaal dingen meeslepen om Zero met zijn RCBandit veilig aan de overkant te brengen. Maar let op de tijd, meestal is dit wel genoeg hoor . Nou ik zou zeggen voor in een vervolg veel succes. --- Bling gaat nu je missie doen, en hopelijk halen anders wil ik hem altijd nog wel doen. Maar voortaan moeten dit soort aanvragen waarbij je een save-game mee zend in het savegame aanvraag forum gepost worden. Kan een mod dit verplaatsen naar savegame aanvraag forum Ja ik zie het, ik heb het weer fout geplaats :$ . Neem me niet kwalijk Mods (en andere gasten). ik vind die kleine helikopters zo moeilijk te besturen! Geldt eigenlijk voor alle vliegmissies in San Andreas.. Enne ik heb New Model Army idd nooit gehaald, anders zou ik deze missie niet aanvragen. Toch bedankt voor je hulp en uitleg! doe ik voor je thanks! Bewerkt: 28 mei 2006 door Lella
Bling Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Oke het heeft even geduurt maar ik heb beide missies gehaald. Gehaald: Supply Lines en New Model Army Beloning: $5000 voor Supply Lines en $7000 voor New Model Army Extra: Zero's shop is een asset geworden. Je kunt er elke dag maximaal $5000 ophalen. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 28 mei 2006 door Bling
Lella Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Oke het heeft even geduurt maar ik heb beide missies gehaald.Gehaald: Supply Lines en New Model Army Beloning: $5000 voor Supply Lines en $7000 voor New Model Army Extra: Zero's shop is een asset geworden. Je kunt er elke dag maximaal $5000 ophalen. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage. thanks man!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ar Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Oke het heeft even geduurt maar ik heb beide missies gehaald.Gehaald: Supply Lines en New Model Army Beloning: $5000 voor Supply Lines en $7000 voor New Model Army Extra: Zero's shop is een asset geworden. Je kunt er elke dag maximaal $5000 ophalen. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage. Als je nou toch bezig bent zou je voor mij de Supply Lines willen doen? Ik heb alleen wel Versie 2. Die andere missie New Model Army, probeer ik eerst zelf wel even. Alvast bedankt.
SummerBase Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Supply Lines - Passed! Ik heb de missie: 'Supply Lines' gehaald voor een versie2 San andreas. En zonder mods en/of cheats. Je moet in deze missie's een aantal bezorgers vermoorden, je moet gewoon rustig aan met je Rc vliegtuig doen, maar pas wel op. Er zit een hoeveelheid benzine in, is die op dan stort je neer. Probeer ook niet teveel beschadiging te krijgen. Veel plezier en de save-game zit in de bijlage. Bewerkt: 22 juni 2006 door SummerBase
Ar Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Vind ik ook goed, het maakt mij nooit zoveel uit wie het doet Maak er dan nog ff een save bestand bij, ik wil hem zelf dan ook nog ff proberen. -Prima Edit: Ik dacht je doet die missie daarna ook nog voor me, want ik heb deze net zelf gespeeld, maar dat is ook een missie waar ik niet verder kom. Het is net zo'n missie als in ViceCity, volgens mij heette deze Demolition man, deze kon ik toen ookal niet. Zou iemand anders deze voor me willen doen? Bewerkt: 23 juni 2006 door ViceCity
Recommended Posts