Steel Dogg Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ja het kan wel dat ik hem snel gepakt heb want een tijdje geleden kon ik bij haar binnen en toen had ik hem volgens mij gepakt maar ik krijg geen missies dus ik twijfel of ik het wel heb gepakt Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Stap eens in en uit een auto, als je een telefoontje krijgt en die neem je op (en die hang je later weer op) en er komt een groene $ op je kaart/radar dan heb je de missie Robbing the Bank at Caligula's te pakken. Nu kun je deze starten, save anders het spel een stuk of 5 keer en hoop dat je dan een telefoontje krijgt (je moet dan wel uit je savehouse even naar buiten lopen, als je in een huis gesavet hebt). Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 ja ik zal het (voor de zoveelste keer) proberen . thanxx ruurd Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 laat maar ik heb het al gehaald en de oorzaak was dat ik de desert missies nog niet had gedaan thanxx iedereen op deze topforum en natuurlijk deze topic greetz GangstaBadboyS Reageren
Pino1990 Geplaatst: 5 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Sorry dat k net antwoordde maar was een weekje weg Klopt, ik heb haar gewoon bij de eerste de beste dat met een bazouka opgeblazen (was leuk joh ) en kreeg maar geen telefoontje van Woozie. Toen ben ik maar de desert missies gaan doen en ik kreeg een telefoontje. Nog veel suc6 in het spel verder Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 ik heb San Andreas al uitgespeeld in 1 dag muahahah sluit het topic maar pino en ik zijn verlost van ''the problems'' Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.