joejoe Geplaatst: 15 februari 2004 Rapport Geplaatst: 15 februari 2004 heej kan iemand mie ff helpe ik heb op jullie site een trainer gedownload namelijk 3v.5 kweet alleen nie hoe die werkt <_< :angry: ik kan hem er namelijk nie opkrijgen <_< :angry: Reageren
Joriz Geplaatst: 15 februari 2004 Rapport Geplaatst: 15 februari 2004 Wat is opkrijgen? Wat zijn je problemen? Heb je de readme al gelezen? Welke trainer? Welke GTA? Reageren
joejoe Geplaatst: 15 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2004 nou ik heb hem voor gta 3 gedownload en er komt steeds iets te staan :angry: <_< :angry: <_< Reageren
Joriz Geplaatst: 16 februari 2004 Rapport Geplaatst: 16 februari 2004 wat is die zip file dan??? Dat is dus de trainer die je van GTAgames.nl download! :angry: Ik leg het nog 1 keer en de laatste keer uit: Sla stap 1 over als je de trainer al hebt gedownload 1. Download de trainer van GTAgames.nl http://www.gtagames.nl/downloads/?release_id=51 2. Pak het bestand uit (wat je dus hebt gedownload van GTAgames.nl zie stap 1) in de map waar je GTA3 hebt geinstalleerd. Meestal: C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Een zip bestand kan je uitpakken met Winrar of Winzip. Je kan winzip downloaden op http://www.winzip.com/ 3. Open de trainer wat je dus geinstalleerd hebt in C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII Het bestand heet Ultimate Trainer 3.5.exe 4. Klik op START GTA3 5. GA GTA Spelen 6. Gebruik de TAB knop en dan een letter of cijfer voor de cheat. 7. Je bent tevreden en snapt hoe de trainer werkt. Als het antwoord op stap 7 nee is lees de readme.txt file die bij de trainer zit en probeer je probleem op te lossen. Reageren
joejoe Geplaatst: 16 februari 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2004 oke echt bedankt <_< :lol: Reageren
8-Ball Geplaatst: 26 februari 2004 Rapport Geplaatst: 26 februari 2004 Hee Joriz, kan ik ook ergens de code's van de trainers uitprinten? Dan zie ik ze allemaal in 1 keer, en sommige doen het niet eens! Hoe kan dat? Reageren
Joriz Geplaatst: 26 februari 2004 Rapport Geplaatst: 26 februari 2004 Als je de trainer hebt geopent en goed in beeld hebt op PRINT SCREEN drukken op je toetsenbord. Dan naar Paint gaan. Bewerken --> Plakken. Nu zie je alles in beeld. Knip het stukje van de trainer uit en Print het uit. Nu heb je alle combinaties makkelijk bij de hand! Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Als ik de GTA 3 trainer heb, doet de police toggle en andere het niet, het spel loopt dan vast (Dat is een paar weken geleden) Reageren
tommy vercetty Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 openen en redame lezen :rolleyes: :lol: Reageren
Le Freak Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Geplaatst: 15 maart 2004 Als ik de GTA 3 trainer heb, doet de police toggle en andere het niet, het spel loopt dan vast (Dat is een paar weken geleden) Ik zou hem eerst even opnieuw installeren en anders je GTA III folder checken of alle files kloppen.. En de readme nog een keer goed lezen Anders gewoon normale codes gebruiken! Reageren
8-Ball Geplaatst: 16 maart 2004 Rapport Geplaatst: 16 maart 2004 Ik kan weer GTA3 erop zetten, ik ga het checken. Reageren
AlCaponie Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 (bewerkt) Ik heb hier iets mischien hebben jullie er wat aan Heb het ff over getypt van de trainer Tab+1 all weapons Tab+2 Extra Money Tab+3 Full Health Tab+4 Higer Wanted Level Tab+5 No Wanted Level Tab+6 Give Me a Tank Tab+7 Destroy all Cars Tab+8 Change Skin Tab+9 Peds Fight Each Other Tab+0 All Peds Attack you Tab+B Give Everyone guns Tab+C Time Advance Quicker Tab+D Very Fast game Clock Tab+E 100% Armor Tab+F Mad Weather Tab+G Sunny Weather Tab+H Cloudy Weather Tab+I Rainy Weahter Tab+J Foggy Weather Tab+K Invisible Cars Tab+L Flying Cars Tab+M Improved Car Handling Tab+N Gore Mode Tab+O Un/Freeze out of cop car Timer Tab+P Un/Freeze Red Missoin Timer Tab+Q Inf health Tab+R Toggle Inf Ammo Tab+S Toggle no Police Tab+A Give All 100 Packages Tab+U Take Screenshot Tab+V Freeze Game Tab+W Pass Rampage Mission Tab+X Normaal health Tab+Y Toggle Stop Money Decreasing Tab+Z Give Me Loads Of Money LSHIFT+1 Respawn if in Water LSHIFT+2 Flip Unto Wheels LSHIFT+3 Un/Lock Current Car Doors LSHIFT+4 Car/Will Not Explode LSHIFT+5 Solid Granet Car gewoon ff knippen en dan naar wordt gaan en dan plakken en dan uitprinten groeten Al Caponie :ph34r: Bewerkt: 18 september 2004 door AlCaponie Reageren
[E]lmex Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 lol alcaponie de laaste post was in mei en kom jij in nu met die toetsen .. ik denk dat ze het na deze tijd al zelf hadden :o :rolleyes: :mellow: Reageren
8-Ball Geplaatst: 18 september 2004 Rapport Geplaatst: 18 september 2004 lmex,Sep 18 2004, 07:19 PM] lol alcaponie de laaste post was in mei en kom jij in nu met die toetsen .. ik denk dat ze het na deze tijd al zelf hadden :o :rolleyes: :mellow: Ja, ik ken ze bijna alllemaal uit mijn hoofd! :lol: :rolleyes: Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Geplaatst: 19 september 2004 maar nog ff over die no police, is dat al opgelost? ik heb dat probleem namelijk ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.