Jump to content

Geen geluid, wel radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb GTA-SA nu op windows 98 draaien omdat ik bij XP de mensen niet kan zien (zie hier). Het draait dus op dezelfde machine, maar hier heb ik geen geluid. De radio hoor ik wel, maar de stemmen en XF niet. Bij de intro hoor ik wel de stemmen.

Tevens heb ik het probleem dat voordat ik het spel kan starten het bestand gta_sa.set weg moet halen. Dit moet alleen bij w98 en niet bij wxp.

Ik begin :cab: te worden

Geplaatst:

Hey Roman78,

Ik vind het vrij logisch dat het spel niet supergoed werkt. Erg jammer, maar volgens mij is er niets aan te doen. Toen Rockstar San Andreas uitbracht hebben ze een aantal eisen voor het spel gestelt. Niet om mensen te pesten, maar omdat op lagere systemen dan windows 2000 het spel niet perfect draait. W2000 is moderner dan W98, vandaar het spel hetook niet (goed) doet. Ik denk dat j het spel het beste op een W200 of hoger kunt installeren om het spel wel perfect te laten lopen.

Minimale systeemeisen

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenboord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals ik al zei heb ik er ook XP op draaien, maar daar zie ik geen mensen. Alle personen zijn zwart, of meer de kleur van de schemering. Dus bij mij werkt die op XP ook niet goed.

@ CenMan: de enigste patch die ik vind is een anti-Sex-patch. Zijn er nog andere of is het die?

Bewerkt: door Roman78
Geplaatst:

Misschien kun je in dit topic een oplossing vinden. De uitleg die in de eerste post wordt gegeven zou wel van pas kunnen komen, maar ik weet het niet zeker, vanwege je oudere besturingssysteem. Maar het is het proberen waard.

Geplaatst:

Nope. Bijdes werkt niet. Ik denk dat ik mijn bak een keer herinstalleer. Moet met windows toch om het jaar. En dan gebruik ik deze bak alleen maar voor wat spelletjes.

Geplaatst:

Van dat geluid, dat heb ik ook, het ligt aan je Geluidskaart, die zal waarschijnlijk te oud zijn, bij mij valt het vaak weg, niks aan te doen. Je zou dus een nieuwe moeten kopen.

Daarvoor raad ik je Alternate aan, is de goedkoopste Hardware zaak van Nederland, je kan het laten bezorgen, of als je dicht bij Rotterdam woont, moet je naar de vestiging in Barendrecht gaan ;)

Geplaatst:

Inderdaan, dit heb ik ook soms. Dat ligt aan de Geluidskaart. Veel last heb ik er niet echt van omdat het na 1 minuutje vaak terug komt. Als je een nieuwe hebt zou het moeten gaan. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Wel vreemd dan dat hij het onder XP wel goed doet. Zal wel nieuwe drivers proberen.

/edit: Nieuwe driver gedownload van Asus en nu doet hij het.

Draait prinme op Windows 98 SE :klap:

Bewerkt: door Roman78

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...