Michiel23 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Hey, Ze zeggen als je cheats gebruikt in sa, dan kan je hem niet 100 % uitspelen, maar 99%. Maar wat kan je dan niet meer spelen als je cheats gebruikt? De laatste missie? Wat kan je dan niet meer 'spelen'? Alvast bedankt voor reacties! Gr, Michiel23 Bewerkt: 29 mei 2006 door Michiel23 Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Hier zijn al meer topics over gemaakt, en de geruchten dat je geen 100% kan halen met cheats is onzin, want het kan wel gewoon. Gebruik dus voortaan even de zoekfunctie. Bijvoorbeeld dit topic kwam je dan tegen. Bewerkt: 29 mei 2006 door Froodooo Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Cheats gebruiken is niet per se schadelijk voor 100% Er zijn echter een aantal cheats (o.a. Riot) die er voor zorgen dat sommige missies altijd fout zullen gaan. Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Wanneer je cheats gebruikt kan je gewoon nog de volle 100% halen, behalve als je voor de missie 'Madd Dogg' de riot cheat hebt ingevoerd, dan kan je die niet meer halen. Ook voor een aantal meerdere missies kan je met de riot cheat die niet meer halen. Maar voor de rest zou je gewoon de volle 100% kunnen behalen hoor. Ik dacht dat het in GTA: Vice City wél zo was dat je niet de 100% kan halen wanner je cheats gebruikt. Edit: Er waren me een paar voor. :$ Bewerkt: 29 mei 2006 door Pietje II Reageren
Michiel23 Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Hier zijn al meer topics over gemaakt, en de geruchten dat je geen 100% kan halen met cheats is onzin,want het kan wel gewoon. Gebruik dus voortaan even de zoekfunctie. Bijvoorbeeld dit topic kwam je dan tegen. Al gebruikt, maar als je 100 keer tegenkomt ''Sorry, maar de administratie heeft 60 seconden flood control ingesteld'' wordt je ook niet goed van... maar bedankt vooor de reacties. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Nog één ding. Je kunt altijd 100% halen met cheats, maar soms als je te veel cheat, heb je de kans dat je savegame corrupt raakt! (Had ik de eerste keer toen ik het spel uitspeelde) Reageren
ASPHALT Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 als je een speciale voligorde van codes in voert kan je game crachen en ik weet zeker meer als de Riot code. ik zelf heb gehad dat ik bij End Of The Line was ik heb hem een keer kunnen spelen (sweet ging dood) en toen ik hem de volgende keer opstarte loade het spel mijn game niet meer Dus nu ben ik officieel een Non-Cheater ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.