Jump to content

Hoe krijg ik 6 wanted sterren?


HeadBangMachine

Recommended Posts

Heb een hele shitload aan wapens, ga op een dak staan, schiet met bazooka op alles wat beweegt, maar zelfs na een half uur kom ik niet verder dan 5 sterren. Hoe krijg ik 6 sterren zodat ik de tank kan kapen?

Vraag 2: kun je de tank in een garage van een safehouse zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Het is wel mogelijk om het voor elkaar te krijgen. Je moet in ieder geval een enorme rel maken dat is iets wat ik zeker weet. Probeer zoveel mogelijk in het rond te schieten. Schiet alles kapot wat maar kapot kan. Zorg voor een goede lading wapens en probeer het met meer het grotere type wapen te doen.

Wat je ook zou kunnen doen is de cheat: turnuptheheat gebruiken, hierdoor krijg je volgens mij 2 sterren erbij, per keer. In ieder geval zonder cheat is het mij ook nog nooit gelukt. :cab:

2. Ligt aan de grote van de garage past de tank niet in de hoogte erin, dan is het onbegonnen werk.

Veel succes.

Edit: Cheat is voor San Andreas, ik was nog een beetje in de war van die regen hier (SummerBase is kleddernat). Kijk naar HerrieM zijn beschrijving.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

De cheat voor een tank is PANZER. De cheat voor meer politie is YOUWONTTAKEMEALIVE. De cheat voor geen politie is LEAVEMEALONE.

Als je geen codes wilt gebruiken, kun je de Ultimate Trainer v2.0 door LithJoe downloaden en met de garage editor de tank in je garage laten spawnen.

MVG van Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
Link to comment
Delen op andere websites

hee mensen bedankt voor de cheats, maar speel op ps2. bovendien wil ik geen cheat voor tank gebruiken want dan krijg ik problemen bij het saven. Ik kan op alle eilanden komen dus die zijn open dus ik zou 6 sterren moeten kunnen halen.

Welke savehouses hebben garages die hoog genoeg zijn voor een tank?

Link to comment
Delen op andere websites

Die van Vercetti's Estate heeft genoeg ruimte voor een tank, er kunnen twee wagens in die garage. Zorg er wel voor dat er geen ander voertuig in de garage zit. Bij Hyman Condo is er ook genoeg ruimte voor een tank. Er zijn daar drie garages.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Zorg er in het begin voor dat je veel op mensen en voertuigen schiet. Als je 2 sterren hebt dan moet je op de politie blijven schieten. Alles wat van de politie is moet je raken. Het maakt niet uit wat. Voertuigen en mensen van de politie moet je beschieten. Hetzelfde geldt voor de FBI, SWAT en het leger. Je kaapt een tank door de mensen in een tank neer te schieten. Als je goed kijkt dan zie je een kijkvenster waar de militairen doorheen kunnen kijken. Door dat venster moet je de militairen neerknallen. Zo kun je de tank kapen en mee wegrijden. Zorg er voor dat niemand van het leger, SWAT of FBI in de buurt zijn.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon in bij het keger gaan , daar mannekes doodschieten en veel mensen doodknallen , politieagenten ook ;).

Succes!

OF :

je spawnt een tank en rijd over allerlei autos enzo ...

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet alle 3 eilanden open hebben, en hem zo ver mogelijk uitspelen (hoeft niet helemaal). Pak dan een mini-gun (is het makkelijkst) en knal alles neer wat beweegt en schiet vooral alle politie neer. Na een poosje krijg je 6 sterren

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA Vice City is het erg moeilijk, wil je persé 6 sterren halen, of wil je persé de tank hebben?

Je wilt niet cheaten, je hebt waarschijnlijk de missie Sir, Yes Sir! ook al gedaan.

Dan heb je de mogelijkheid om 90 HP's te zoeken en de Rhino uit de legerbasis te halen.

Hij kan in alle garages van de Sunyard, in die van Vercetti Esteate en in die van Hyman Condo, in de rest zou ik het niet proberen.

Om zes sterren te krijgeni is inderdaad best lastig omdat de politie ook wel iets anders doet dan je wanted level verhogen.

De eerste ster is makkelijk te krijgen, je rijdt iemand dood in aanwezigheid van een agent.

Je kunt het beste eerst een agent doodschieten, dan heb je al 2 sterren, schiet vervolgens met de MP60/minigun op politieauto's die aan komen rijden, dan zul je de undercoveragenten achter je aan krijgen. Dan is het handig om eerst even naar de Pay 'N' spray te gaan, maar tijdens het knipperen van de sterren alweer een overtreding te begaan zodat je niet opnieuw hoeft te beginnen, rij gewoon heel veel burgers dood, laat voertuigen ontploffen, en maak vooral veel overheidsdienaars van kant. Het is nog wel aardig vol te houden totdat de FBI zich ermee bemoeit, op dat moment wordt het moeilijk omdat je dan veel FBI Ranchers zullen komen, én een heli, en gewone agenten doen ook nog steeds hun best met de proppenschieter. Het is dan handig om bij je savehouse tegenover Ken's Office te gaan staan, je kan telkens saven, en het is nog niet zoals in SA dat je je wanted level kwijt raakt, maar al wel zoals niet in GTA3 dat je health weer op 100 staat, ga dan achter het balkon staan, schiet alles neer wat beweegt, schiet een keer met de sniper de bestuurder uit de Police Maverick, en dan wordt het vanzelf wel een keer 6 sterren. Dan moet je zo snel mogelijk de eerste de beste tank de bestuurders ervan uitschakelen, schiet ze door het "raampje" eruit, pak de tank en zorg ervoor dat je gemakkelijk weg kunt rijden omdat het anders nog wel eens "busted" kan worden. Rij hem dan naar de Sunyard (meest aanbevolen) en sla er ook op. Start een nieuwe game zodat je geen wanted level meer hebt en je hebt de tank, geen codes gebruikt, en je leeft ook nog...Tommy dan...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...