Jump to content

Wist je dat?


SilverDust

Recommended Posts

Wist je dat??

Een Offtopic weetje: Wist je dat dit het 10.000ste forum in de categorie Gta Sa was?

Het leek mij wel een goed idee om weetjes en en andere dingetjes te plaatsen zoals:

Wist je dat als je op een brug/heuvel oprijd andere auto's harder gaan dan jou als je zelf op topsnelheid rijd?

Wist je dat als je dat nitro geen nut heeft als je al op topsnelheid rijd?

Wist je dat je NIET in Mad Doggs Crib moet gaan saven als je later nog wil basketballen?

Wist je dat als je in een Enforcer stapt dat je dan 5 kogels extra erbij krijgt voor de Shotgun?

Wist je dat de Hydra het snelste voertuig in GTA: SA is?

Wist je dat Fort Carson het grootste dorpje is in San Andreas?

Wist je dat Tierra Robada is afgeleid van Sierra Nevada?

Wist je dat in alle GTA's de Infernus de snelste auto is?

Wist je dat CJ's broer Brian in 1987 is overleden

Wist je dat dat GTA San Andreas gebasseerd is op de Amerikaanse staat Californië en dat de steden Los Santos, San Fierro en Las Venturas gebasseerd zijn op Los Angelos, San Francisco en Las Vegas?

Wist je dat je in de missie A Home In The Hills Denise tegen komt?

Wist je dat als je met je wagen in het water rijd dat er dan bubbels uit je uitlaat komen?

Wist je dat de pier waar het reuzenrad op staat bij de Santa Maria Beach in werkelijkheid ook bestaat?

Wist je dat er een mini game met de hijskraan geschrapt is?

Meer weet ik er even niet, Maar als jullie hier je Wist je Datjes plaatsen ik ze in de hoofdpost zet.

SD

Bewerkt: door SilverDust
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    5

  • ASPHALT

    4

  • Steel Dogg

    4

  • SilverDust

    3

Wist je dat je Missies in San Fierro kan doen voor Jizzy T-Bone Mendez Mike Toreno Woozie Cesar Viapando. :klap:

Dit vind ik wel erg onnuttige Wist je datje's, dan kan je wel miljoen van deze dingen verzinnen. Op Wikigta.org staan ook Wist je datje's. Op deze pagina staan ze. Misschien als je een erg leuk en uitgebreid Wist je dat feitje hebt kan je daarover een PM naar Lantyz sturen en heel misschien zet hij hem erbij.

En als je alle voice actors wilt weten die staan voor een groot deel op Wikigta of in je boekje die je bij San Andreas hebt gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat je Missies in San Fierro kan doen voor Jizzy T-Bone Mendez Mike Toreno Woozie Cesar Viapando. :klap:

Dit vind ik wel erg onnuttige Wist je datje's, dan kan je wel miljoen van deze dingen verzinnen. Op Wikigta.org staan ook Wist je datje's. Op deze pagina staan ze. Misschien als je een erg leuk en uitgebreid Wist je dat feitje hebt kan je daarover een PM naar Lantyz sturen en heel misschien zet hij hem erbij.

En als je alle voice actors wilt weten die staan voor een groot deel op Wikigta of in je boekje die je bij San Andreas hebt gekregen.

Dat is waar. Eigenlijk kan je beter Wist je datjes hebben zoals die van Ikt bijv. Als je deze Wist je datjes gaat posten word hij wel erg uitgebreid.

SD

Edit: Dus vanaf nu dingen die niet in Walkthroughs te vinden zijn. Verder ook geen Voice Actors meer.

Bewerkt: door SilverDust
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat Chris Penn die Officer Eddie Pulaski inspreekt op 24 Januari 2006 is overleden, op 43 jarige leeftijd.

Is deze goed?!

@SilverDust: Sorry had je Edit bericht niet gezien..

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, geen voice actors meer. Maar ik heb wel iets anders te melden over een voice actor:

Wist je dat de voice actor van Eddie Pulaske Chris Penn was, de broer van Sean Penn? Helaas is Chriss Penn een paar maanden geleden overleden.

WTF? -Matthijs- en ik denken precies hetzelfde, op hetzelfde moment. :puh: vaag.....

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf vind het een beetje een érg onnuttig topic, je kan wel zo van alles verzinnen.

Bijv. Wist je dat... als je in een Enforcer stapt dat je dan 5 kogels extra erbij krijgt voor de Shotgun?

Wist je dat... de Hydra het snelste voertuig in GTA: SA is?

Wist je dat... Fort Carson het grootste dorpje is in San Andreas?

Wist je dat... Tierra Robada is afgeleid van Sierra Nevada?

Wist je dat... (deze weet ik niet 100& zeker, maar volgens mij wel.) In alle GTA's de Infernus de snelste auto is?

Zo kan ik wel nog een heleboel verzinnen. Het lijkt me handiger dat je dit soort dingen gaat bekijken op WikiGTA, daar vind je ook een hoop. Of ontdek het natuurlijk zelf! ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat... (deze weet ik niet 100& zeker, maar volgens mij wel.) In alle GTA's de Infernus de snelste auto is?

Nee hoor want in san andreas is de turismo het snelst (weet ik zeker) en in gta1 en gta2 heb je niet eens een infernus.

Link to comment
Delen op andere websites

we kunnen zo wel een hele lange topic maken over ''wist je datjes'' ik wil niet irritant zijn of een moderator ofso lijken maar: waar slaat dit eigenlijk op?! :? je kan zo alles verzinnen bijvoorbeeld:

Wist je dat Cesar de vriend van Kendl(CJ's zus) is?

Wist je dat San Andreas gebasseerd is op California ?

Wist je dat er meer dan miljoenen exemplaren van GTA San Andreas zijn verkocht?

Zo kunnen we doorgaan tot de eeuwigheid maar wat bereik je daarmee? zoek al deze shit gewoon op internet op !

ik vindt dit idd een onnuttige topic ik zou zeggen: sluit het topic maar

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

we kunnen zo wel een hele lange topic maken over ''wist je datjes'' ik wil niet irritant zijn of harde commentaar maar : waar slaat dit eigenlijk op?! :? je kan zo alles verzinnen bijvoorbeeld:

Wist je dat CJ geen vader heeft

Wist je dat San Andreas gebasseerd is op California ?

etc.

dit is allemaal topicverspilling ik zou zeggen : sluit het topic maar

iedereen heeft een vader!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik ben het met gangstabadboy eens.

Je kan heel veel verzinnen.

Maar als ik iets post.

Is het weer nutteloos.

Dat is niet zo.

Ik vind dat ik recht heb om hier iets te posten dat anderen weten.

Het staat trouwens niet in de eerste post. ;)

Groetjes denkaanhenk. :cya:

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...