Jump to content

Wist je dat?


SilverDust

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DenkaanHenk

    5

  • ASPHALT

    4

  • Steel Dogg

    4

  • SilverDust

    3

ja dat lijkt mij ook maar heb je ooit de vader van cj gezien? nee he dat lijkt me ook al logisch dus begin niet te praten zonder bewijs :?

als je het over mijn post hebt dan heb ik dit te zeggen:

Iedereen heeft een vader hoe raak een vrouw anders zwanger?

zelf als een vrouw sperma[/font] krijgt bij zoon spermabank of iets dergelijks!

missien is ie dood of gescheiden

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

als je het over mijn post hebt dan heb ik dit te zeggen:

Iedereen heeft een vader hoe raak een vrouw anders zwanger?

zelf als een vrouw sperma krijgt bij zoon spermabank of iets dergelijks!

missien is ie dood of gescheiden

ja dat is logisch maar wie zegt dat cj NOG STEEDS een vader heeft? en trouwens overal zeggen ze dat cj's vader dood is
Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

als je het over mijn post hebt dan heb ik dit te zeggen:

Iedereen heeft een vader hoe raak een vrouw anders zwanger?

zelf als een vrouw sperma krijgt bij zoon spermabank of iets dergelijks!

missien is ie dood of gescheidenquote] ja dat is logisch maar wie zegt dat cj NOG STEEDS een vader heeft? en trouwens overal zeggen ze dat cj's vader dood is

ik vind dat je nog steeds een vader hebt ook al is ie dood

maar dwalen af ONTOPIC maar weer ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat... (deze weet ik niet 100& zeker, maar volgens mij wel.) In alle GTA's de Infernus de snelste auto is?

Nee hoor want in san andreas is de turismo het snelst (weet ik zeker) en in gta1 en gta2 heb je niet eens een infernus.

Het spijt me, maar in GTA: SA is toch écht de Infernus de snelste. Dat weet ik, omdat er een keer een filmpje is gemaakt van de wedstrijd welke auto de snelste is. Ik kan het filmpje zo niet vinden, maar het was een heel goed en overduidelijk filmpje.

Op de eerste plaats was de Infernus geëindigd, en op de tweede plaats de Turismo. :Y

Op de derde plaats de Banshee.

En zoals ik al zei: ik weet het niet 100% zeker óf het zo is, maar in ieder geval is de Infernus in alle 3D GTA's tot nu toe de snelste wagen geweest. :Y Ofdat het in GTA III ook het geval is, weet ik niet, maar ik denk van wel. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit topic is wel handig, maar als jullie zomaar iets bedenken, gaat dat natuurlijk niet goed. Dus niet meer van die Wist je datjes zoals: Wist je dat Cj geen vader heeft meer. Daar kan iedereen zeelf wel achterkomen. Dus plaats voortaan weer nuttige dingen zoals dingen die in de hoofdpost staan, daar heb je wel wat aan. Dus weer back ontopic :).

SD

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dit vind ik nogal jammer, echt een goed topic van je Silverdust en tot nu toe staan er best leuke dingen tussen. Het is alleen jammer dat er een paar mensen tussen zitten die het verzieken voor andere mensen die wel een nuttuge bijdrage willen leveren aan dit topic.

Hier mijn wist-je dat(mensen die al langer bekend zijn met GTA weten dit wel):

Wist je dat dat GTA San Andreas gebasseerd is op de Amerikaanse staat Californië en dat de steden Los Santos, San Fierro en Las Venturas gebasseerd zijn op Los Angelos, San Francisco en Las Vegas.

Een heel goed wist-je dat kon is zo 1, 2, 3 niet bedenken maar hopelijk kan dit er net mee door.

Bewerkt: door Goliat
Link to comment
Delen op andere websites

Die is goed! het is me wel eens opgevallen maar heb er nooit over na gedacht.

In een missie van OG LOC is Loc op een toilet in de burgershot aan het rappen. Dan komt er iemand en die kraakt OG Loc af :puh: . Dezelfde man komt in een andere missie ook terug maar alleen in het voor filmpje. Ik weet niet in welke missie, maar die doe je in San Fierro _O_:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wist je dat je in de missie A Home In The Hills een kloon van Denise tegen komt.

En als je die vermoord.

Dat je dan gewoon nog kan daten met Denise.

het grappige is dat dit ook al vagos zijn.

eerst moest je ze redden uit dat vagos gang house en nu zit ze weer bij de vagos in madd doggs!

Link to comment
Delen op andere websites

Wist je dat de pier waar het reuzenrad op staat bij de Santa Maria Beach in werkelijkheid ook bestaat? Dat is in een dorpje bij Los Angelos in de buurt (half uurtje-uurtje rijden) wat, hoe verrassend, Santa Maria heet :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...