the maxz Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 ken iemand een mod waar mee je iemand anders kan zijn dan CJ die van een andere persoon sijn op deze site snapte ik niet ik wist nie hoe ik hem moest instaleren Reageren
Froodooo Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Deze download die jij bedoelde is volgens mij best makkelijk, je moet namelijk gewoon de installatiefile installeren die je gedownload hebt (eerst natuurlijk even de map uitpakken met bijvoorbeeld WinRar of WinZip). Dan zie je in de map waarin je het hebt geïnstalleerd een README staan. Er staat dat je de bestandjes uit de mappen "Data" en "Text" moet back-uppen, en dan de file's die je gedownload hebt moet plaatsen in die mappen waar je San Andreas hebt geïnstalleerd. Verder zijn dit dan de toesten voor de personen die je kunt kiezen: Press N = Big Smoke Press Y = Sweet Press G = Ten Penny Press JUMP = Claude Press LMB = Ryder Press TAB = Cesar Press Look Behind = Kendl Press H = CJ Press C = Jizzy Press Sprint = Mad Dogg Press Camera = Catalina Ik hoop dat je het nu snapt, vragen kun je altijd nog stellen... Reageren
Crowsoul Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Deze download die jij bedoelde is volgens mij best makkelijk, je moet namelijk gewoon de installatiefile installeren die je gedownload hebt (eerst natuurlijk even de map uitpakken met bijvoorbeeld WinRar of WinZip). Dan zie je in de map waarin je het hebt geïnstalleerd een README staan. Er staat dat je de bestandjes uit de mappen "Data" en "Text" moet back-uppen, en dan de file's die je gedownload hebt moet plaatsen in die mappen waar je San Andreas hebt geïnstalleerd. Verder zijn dit dan de toesten voor de personen die je kunt kiezen: Press N = Big Smoke Press Y = Sweet Press G = Ten Penny Press JUMP = Claude Press LMB = Ryder Press TAB = Cesar Press Look Behind = Kendl Press H = CJ Press C = Jizzy Press Sprint = Mad Dogg Press Camera = Catalina Ik hoop dat je het nu snapt, vragen kun je altijd nog stellen... Super. kan je ze dan ook breed trainen? Reageren
Miyamoto Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Normaal gezien niet. Er zijn geen textures van deze personages waarin ze extra dik of gespierd zijn. Je kunt ze wel trainen maar van uiterlijk veranderen(extra spieren,...) doen ze niet. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Eventueel om andere vragen te voorkomen: Als je een ander personage als de perosnages in de mod wilt, dan kom je natuurlijk uit op Character Modellen, wat zeer moeilijk is. Niet qwa modellen, maar de animaties etc. Volgens mij moet je ook het character in verschillende standen modellen voor de bepaalde syncs zoals bukken of springen. Kortom uniek als je dit kan Reageren
the maxz Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 ja maar als ik dat bestand downloade krijg ik geen map zoals normaal maar alleen een rar bestand dus geen bestandjes die je moet verwisselen want dat is easy maar tog bedankt!! Reageren
Crowsoul Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) ja maar als ik dat bestand downloade krijg ik geen map zoals normaalmaar alleen een rar bestand dus geen bestandjes die je moet verwisselen want dat is easy maar tog bedankt!! Inside my dear friend. Uitpakken die handel (met winrar) Bewerkt: 29 mei 2006 door Crowsoul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.