byze Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ik ben bezig met een make over voor de SF garage, ik zit nog maar in een begin fase maar ik heb al wel wat dingen verandert, o.a. garagedeuren, normale deuren, ramen waarvan ik de kozijnen nog moet doen en de strip rond de garage zelf... alleen wel jammer dat hij sommige dingen uitrekt.. nou ja hier in ieder geval een preview: c&c plz. Reageren
Schno009 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 lol geinig, je ziet haast niet dat er daar een aardbeving was geweest, met zo'n puntgaaf gebouw 7,5/10 Reageren
Puma Geplaatst: 10 juni 2006 Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ziet er goed uit, en realistisch; sommigen maken van die kleurige gebouwen; dat ziet er niet uit maar dít is echt topwerk Reageren
Donwell Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ziet er mooi uit! Maar wat is een WIP?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik vind hem niet slecht, alles ziet er mooi schoon en verzorgt uit. Alleen jammer dat er al duizenden mods zijn die de SF garage hertexturen. Als je orgineler wilt zijn, kun je misschien ook wat aan de dff van de garage gaan veranderen, zodat je een ander model krijgt. Ik geef het nu een 7/10 @TcT Mafiosi: Wip betekend Work In Progress, oftewel hij is er nog mee bezig, en laat alleen zijn huidige status zien. Mvg, Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.