Jump to content

Psp Value pack/giga pack zelfde prijs.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Ik heb een vraagje, de PSP Value Pack en de Giga Pack staan nou allebei te koop voor 250 euro, weten jullie waarom het dan gelijk is?, want bij die Giga Pack zit er een groter geheugenkaartje bij.

Timotees

Geplaatst:

Waar heb je dat gezien? Als het in de winkel is denk ik dat ze het gewoon nog niet alles hebben vervangen! Of het kan zo zijn dat er bij de Value pack een game zit en bij de Giga pack niet! Maar omdat de Giga pack uitgebreider is dat ze even veel kosten!

Geplaatst:

Klopt, toen ik mijn PSP kocht was hij ook al dezelfde prijs. Alleen bij de Value pack zit een armbandje die je om je pols kunt doen en aan je PSP kunt sluiten. Zodat je hem laat vallen aan je pols blijft hangen. Dit heeft de Giga Pack niet. Toen ik mijn game kocht, zat er bij de Value pack ook een game bijin. Vreemd dat je hem daar zonder game zit, ga eens naar een PSP-dealer om daar eens te vragen/kijken. (Binnenkort komt ook de witte PSP)

Geplaatst:

Oke, dan is dus eigenlijk het enige verschil dat het Value pack een polsbandje heeft, en de Giga pack een veel grotere memorycard heeft.

Dan ga ik denk ik toch maar voor de Giga pack, en dan vind ik dat het polsbandje de pot op kan :Y

Geplaatst:
Oke, dan is dus eigenlijk het enige verschil dat het Value pack een polsbandje heeft, en de Giga pack een veel grotere memorycard heeft.

Dan ga ik denk ik toch maar voor de Giga pack, en dan vind ik dat het polsbandje de pot op kan :Y

Dat is een slimme zet :). Dat polsbandje is totaal nutteloos. In het begind had ik het er aan gehangen maar het hing eigenlijk alleen in de weg. Ik had helaas niet zoveel keuze toen ik de PSP kocht want ik kocht hem bij de release (1 september 2005). Had ik geweten dat er zo'n Giga Pack kwam, dan had ik die wel gekocht! Maar nu is het te laat om te klagen. Het is altijd zo als je lang wacht om iets te kopen dat er net nadat je het gekocht hebt een prijsdaling is of dat er iets beters op de markt komt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...