Jump to content

Leon McAffrey


Baffie

Recommended Posts

Ik heb eerst zoekmachine gebruikt, maar niets gevonden.

Ik heb zelf GTA:LCS niet, maar ik heb al aardig wat door zitten kijken en de personage Leon McAffrey tegengekomen, eerst deed het me niks, maar sinds kort doe ik aan GTA3.

In één van de missies van Ray Machowski komt hij woedend naar je toelopen en zegt zoiets als "...that scump McAffrey, he took more bribes than anyone..." (Silence the Sneak), je moet dan naar z'n appartement toegaan, een handgranaat naar binnen gooien, en hem doodmaken.

Bribes betekent "steekpenningen", het duidt er dus op dat Leon McAffrey corrupt was. Ray wil hem dus dood hebben om zo zélf de dans te ontspringen, dan komt nog bij als je de granaat eenmaal gegooit hebt, er twee agenten met een AK-47 staan te wachten wat duidelijk op politiebescherming duidt.

Is dit al eerder gezegd, sluit en gooi het topic dan meteen weg, anders, wat denken jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Baffie jongen, ik denk dat je gelijk hebt. Want hij zit inderdaad in de onderwereld, maar tegellijk ook bij de politie. Toen hij vroeger nog "klein" was, toen werkte hij als detective bij het politiebureau. Maar hij neemt zijn taak als politie agent helemaal niet serieus, en daarom zit hij ook te dealen met de onderwereld. Vandaar hij ook tijdens die missie beschermt wordt door de politie. Zei weten namenlijk niet dat hij dealt met de onderwereld. Chek ook deze pagina of deze pagina maar eens Baffie! Volgens mij verklaart dit alles. Trouwens ook leuk dat je aan GTAIII begonnen bent, dat is immers een leuk spel! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, dat op WikiGTA heb ik er net zelf al bij gezet omdat ik bijna zeker van m'n zaak was, dat is dus van mij, niet van een ander.

De andere op GTAGAmes.nl staat niet bij dat hij ook in GTA3 aanwezig was in die missie, vandaar. Probeer daarom niet naar de pagina over McAffrey van WikiGTA te verwijzen, dat heb ik er zélf al neergezet.

Link to comment
Delen op andere websites

Leon McAffrey is inderdaad een zeer corrupte agent. Hij eet van twee walletjes; de onderwereld en de gerechtelijke wereld. In een missie in GTA LCS zie je dat die "nieuwe partner" niemand meer is dan Ray Machowski himself. Je ziet hem in een scene waar Leon Ray aan Toni voorsteld. Hij is wel niet zo dicht in beeld en hij zegt ook niets. In GTAIII zie je dan dat Leon even corrupt geworden is als zijn collega.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is moeilijk te zeggen want Leon McAffery werd eigenlijk pas in gtalcs als een belangrijke personage gebruikt maar het is niet zeker dat ze hetzelfde zijn dit is eigenlijk net Claude en Claude speed ook dat probleem.Maar in gta3 is het alleen McAffery en in gtalcs Leon Mcaffery dus ik denk het zijn verschillende personages.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...