Jump to content

Wat is jouw muziekstijl

Muziekstijl  

57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is jouw stijl?

• Rap/hiphop/R&B
      19
    • Trance/Techno
      5
    • Hardcore
      7
    • Rock
      8
    • Hardrock
      9
    • Pop
      2
    • Golden oldies
      2
    • Klassiek
      0
    • Metal
      4
    • Ik HAAT muziek
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat Jump/Schranz er niet tussenstaat heb ik op Hardcore gestemt.

• Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• 007 RoadRunner

3

• Dead-Dodo

2

• Juju

2

• RobertSA

2

Geplaatst:

_O__O_ Rock en Classic Rock _O__O_

waarom hard core is alleen maar buts en rap ja... gewoon kl*te[/font]

Geplaatst:

Doe ff normaal, je moet respecteren wat iemands muziekstijl is.. Ik vind Rock ook niet zo goed, maar ik zeg niet meteen dat het klote is..

Ik heb Rap/HipHop gestemd... Daar kun je gewoon lekker op dansen, chickies op pakken... En het voelt gewoon lekker aan.

Geplaatst:

Doe ff normaal, je moet respecteren wat iemands muziekstijl is.. Ik vind Rock ook niet zo goed, maar ik zeg niet meteen dat het klote is..

Ik heb Rap/HipHop gestemd... Daar kun je gewoon lekker op dansen, chickies op pakken... En het voelt gewoon lekker aan.

Zelfde mening

Soms luister ik ook wel naar klassieke muziek om te ontspannen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wel meerdere genre's die ik mooi vind, bijv. GangsterRap, en Soul, en Blues, en 80'ies, maar het mooiste vind ik toch wel Rock('nRoll) en Classic Rock, Klassiek, en het allermooiste vind ik toch wel Big Band. :Y

Denk daar aan muziek zoals dat van Paul Anka, Frank Sinatra... Prachtige muziek vind ik dat! Daar kan je me 's nachts echt wakker voor maken! :D

Bewerkt: door Pietje II

Ik hou veel van rap en hiphop. Verder vind ik reggae en rock ook wel leuk, en ook nog wat van R&B.

Bewerkt: door Little Mister
  • 3 maanden later...
Geplaatst:

Ik houd erg veel van elektronische muziek en in mindere mate van rock, dus ik heb voor techno/trance gekozen

Geplaatst:

Ik van Rap en HipHop. Is gewoon om op te ontspannen, en de lyrics intresseren me gwn.

Geplaatst:

Metal en HardRock

Ik kon niet kiezen en heb maar op Metal gestemd

RAISE YOUR FIST :tu: HARDCORE dus :)

vooral happyhardcore en die jaren 90 gabber muziek zoals gabberpiet(aka hakkuhbar) en de partyanimals :puh: dat is teminste hardcore waar je echt op kunt hakken en niet van die bonk racistische muziek die tegewoordig in is. er zijn wel uitzonderingen. Angerfist en DJ promo vind ik juist wel weer chil :puh: Ook Brabants-Limburgse dialect rock zoals rowwen heze, Band zonder banaan en WC experience zijn zeker chill, vooral die concerten zijn gaaf :puh: Veel bier en gezelligheid :bier:

Bewerkt: door Dikbuik
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...