Jump to content

The Movies

The Movies  

32 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je het spel The Movies?

• ja
      23
    • nee
      8
  2. 2. Heb je het spel?

• ja
      9
    • nee
      22
  3. 3. Vind je het een leuk spel?

• ja
      17
    • nee
      14

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dat spel waarmee je je eigen film kan maken enz.

als je hebt gestemt schrijf dan een bericht...

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

plaats een bericht en schrijf wat je allemaal kan doen, hoe tof het is enz. dan weet ik meer over dat spel, want ik ben misschien van plan om het te kopen.

(sorry voor het dubbelposten)

Geplaatst:

Ik heb op alles ''nee'' gestemd omdat ik het spel niet ken dus kan ik ook niet oordelen of ik het goed vind ^_^

Maar jij kent het spel, waarom schrijf jij dan geen revieuw ?

Geplaatst:

ik ken het spel helemaal niet! ik lees wat jullie ervan vinden (voor degene die het spel kennen) en dan kan iik weten of het tof is en wat je allemaal kan doen en dan ga ik het misschien kopen :)

Geplaatst:
Ik heb op alles ''nee'' gestemd omdat ik het spel niet ken dus kan ik ook niet oordelen of ik het goed vind ^_^

Waarom stem je dan gewoon niet? :?

"Vind je het een leuk spel?", Als je het niet eens kent, kun je dus ook niet weten of het leuk is of niet..

Waarom stem je dan nee? :cab:

• 4 maanden later...
ik ken het spel helemaal niet! ik lees wat jullie ervan vinden (voor degene die het spel kennen) en dan kan iik weten of het tof is en wat je allemaal kan doen en dan ga ik het misschien kopen :)

Pc The Movies hier een uitgebreide review van The Movies! Als je dit doorgelezen hrbt weet je een heel stuk meer met de screens uitleg minpunten en pluspunten! Succes verder ;)

Bewerkt: door gammie

Dat vind ik toch ook ik heb nog niet gestemd maar zoals Tim :neen.

Als je een topic opent kan je een foto voor de zekerheid van the game op het topic leggen ik snap niet welk spel dat je bedoeld

Edit:Nu ik bij gammie's link heb gekeken weet ik het nu welke game waar je het over hebt

Bewerkt: door Joriz

Dat vind ik toch ook ik heb nog niet gestemd maar zoals Tim :neen.

Als je een topic opent kan je een foto voor de zekerheid van the game op het topic leggen ik snap niet welk spel dat je bedoeld

Edit:Nu ik bij gammie's link heb gekeken weet ik het nu welke game waar je het over hebt

Dat zou inderdaad handig zijn om er een foto van de game in je topic te zetten, maar ik vind dit niet noodzakelijk

want tallex wil graag weten hoe het spel is dus vraagt hij aan de leden wie het spel kent en wat hij/zij ervan vind.. Hij vraagt dus naar de mening. Maar goed, als je wilt weten wat iemand bedoeld kan je altijd onder google.nl afbeeldingen de titel intypen en zie je vanzelf screens van het spel ;)

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:

Ik heb t wel op mijn harde schijf staan, maar ik speel het niet meer. het is wel een grappig spelletje maar ik ging de hele tijd failliet en zelf films bedenken lukte niet echt goed, niemand wilde ze zien :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...