Lella Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Hey, Als ik San Fierro wil 'daten' met Millie, dan zegt ze dat ik te weinig vet heb ofzo.. CJ heeft het maximum aantal spieren, kan het daaraan liggen ofzo? Wat moet ik doen om alsnog te daten met haar? Mezelf volvreten? Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Dit gaat over millie: Waar vind ik haar: Na de missie 'Key to her Heart' vind je haar in het noorden van Las Venturas Wanneer is ze thuis: 12.00-22.00 Waar wil ze eten: Het restaurant ten zuidwesten van haar huis Waar wil ze dansen: De enige dansclub in Las Venturas Hoe hard wil ze rijden: Gemiddeld, rond haar huis EXTRA DATE: Trek je Gimp Suit aan en ga naar haar toe, automatisch seks, en de date is voorbij Beloning 35%: Je krijgt de Keycard voor de missie "Breaking the bank at Caligula's" . Na deze missie krijg je het Croupier pak ook in je warderobe. 40%: "Normale" seks is mogelijk 50%: Haar wagen is beschikbaar ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Bron: WikiGta. Kijk voor andere Dates: Klik. Edit: Millie woont niet in San Fierro. Ik denk dat je een andere bedoelt. check de linkhierboven Bewerkt: 29 mei 2006 door SilverDust Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Je kan het beste een beetje meer gaan eten en niet meer gaan sporten, als je wat lui bent dan worden je spieren van zelf minder en kan je als nog met haar daten. Vol vreten is ook wat overdreven ze moet je natuurlijk niet te dik vinden. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Vreemd, je moet een andere vriendin bedoelen. Millie Perkins wil namenlijk altijd daten wanneer jij langskomt om te daten. Millie heeft helemaal geen eisen, alleen de tijdstip eisen wanneer ze thuis is (vrij van het werken). Millie is thuis tussen: 12.00-22.00 Welke vriendin bedoel je dan? Denise Robbinson valt in ieder geval al af, want zei heeft ook geen eisen van het daten. Alleen wanneer ze thuis is om: 00.00-06.00 & 16.00-00.00. Je moet dus één van deze 4 bedoelen. Helena Wankstein Michelle Cannes Katie Zahn Barbara Schternvart Je kunt ook gewoon de date in een wagen starten. Nu kan je vriendin niet zien hoe dik je bent. Dus dan hoef je je niet vol te eten (dik worden). Je kunt dan gewoon de date starten zonder dat ze het door heeft dat je te dun bent! Reageren
Lella Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ach, ik bedoel natuurlijk Michelle i.p.v. Millie!! Dus bij die ene garage in San Fierro. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Ach, ik bedoel natuurlijk Michelle i.p.v. Millie!!Dus bij die ene garage in San Fierro. Ach, een spreekfoutje is altid mogenlijk! Kijk nog wat extra informatie over Michelle. Zorg gewoon dat je in een auto zit tijdens het daten (of de date start) dan komt alles goed. Zo ziet ze niet of je te dik/dun bent en kun je de date gewoon starten. De date in de auto kun je gewoon starten door met de auto in de rode marker voor haar huis te riden. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... (daar bij de dansclub) Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Bewerkt: 29 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
HerrieM Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Als je 40 of 50 procent vet hebt is dat voldoende voor haar. Dat is een keer naar de fastfood en negen grote maaltijden bestellen($10). Dan is zij tevreden. Reageren
Lella Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Ach, ik bedoel natuurlijk Michelle i.p.v. Millie!! Dus bij die ene garage in San Fierro. Ach, een spreekfoutje is altid mogenlijk! Kijk nog wat extra informatie over Michelle. Zorg gewoon dat je in een auto zit tijdens het daten (of de date start) dan komt alles goed. Zo ziet ze niet of je te dik/dun bent en kun je de date gewoon starten. De date in de auto kun je gewoon starten door met de auto in de rode marker voor haar huis te riden. Wanneer is ze thuis: 00.00-12.00 Waar wil ze eten: Schijnbaar moet je haar naar het dichtstbijzijnde "glaasje" brengen... (daar bij de dansclub) Waar wil ze dansen: De enige dansclub in San Fierro Hoe hard wil ze rijden: Vrij hard, maakt niet uit waar EXTRA DATE: Je stapt bij haar in de auto en laat je rondrijden terwijl jij zo min mogelijk doet Beloning 15%: Een extra Pay 'n Spray bij haar huis 40%: Seks is mogelijk 50%: Haar auto is beschikbaar 100%: Racing Suit in je warderobe Thanks again! Nog een vraagje; Ik heb net de allerlaatste missie 'end of the line' gespeeld, heb `em ook gesaved. Kan ik daarna nog daten en andere 'bijmissies' doen, zoals racen etc? Reageren
Bling Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) Ja hoor, dat kan. Je hebt misschien dan wel de storyline gehaald, maar nog niet de 100% Onthoud wel: Daten is niet nodig voor de 100% Bewerkt: 29 mei 2006 door Bling Reageren
Lella Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Okay, dankjewel allemaal! Reageren
Laikos Oversize Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Ik heb wel een vraagje over Milie, elke keer als ik langs haar huis rij dan is ze er niet En het is altijd tussen 12:00 en 22:00 dus daar kan t eigelijk niet aan liggen. En als ik dan wegrij en later terugkom dan is ze er ook al niet (ook voor 22:00 enzo) Weet iemand het? PS ik heb ps2 versie dus cracks enz kan niet Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Hmm.. ik zou niet weten waar het aanligt. Misschien kan je proberen je Gimp Suite aan te doen, deze is na de missie Key To Her Heart automatisch in je kledingkast geleverd. Als je de Gimp Suite aantrekt en je komt bij haar langs heb je automatisch sex en dan is de date voorbij. Misschien helpt het. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Er zijn al meer topics over mensen die maar niet met Millie konden daten. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je daar denk ik ook wel achter gekomen. Hier een topic over Millie: Klik! Reageren
Donwell Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Vreemd, je moet een andere vriendin bedoelen. Millie Perkins wil namenlijk altijd daten wanneer jij langskomt om te daten. Millie heeft helemaal geen eisen, alleen de tijdstip eisen wanneer ze thuis is (vrij van het werken). Millie is thuis tussen: 12.00-22.00 Dat van millie's eisen heb je fout! Ik wou er een keer langs en toen wou ze niet met me uit, weet de reden niet meer precies, maar ze wou toen niet met me uit!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.