Jump to content

Gezocht !

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek iemand die goed met e107 overweg kan en mij kan helpen met het maken van mijn gta site : <<link verwijdert door xboxsonnic>> Zou iemand met mij het verder komen maken want ik kom zo niet verder :? dank u alvast

Bewerkt: door xboxsonnic
Geplaatst:

Nou is het helemaal mooi. Ten eerste is je titel onduidelijk, ten 2e vertel je niet goed waar de site over gaat en moet iedereen moet dus zelf uitzoeken wat het is.

Ten 3e, en dat geld trouwens voor iedereen: Dit is geen plek waar je kan zeggen 'Maak jij even dit, dit en dit voor mij en dan mag je...'

Als je hier voor hulp komt oké, maar dit is geen hulp vragen maar een hele opdracht. Bovendien weet álleen jij wat op die site moet en álleen jij kan het goed doen. Als je het niet snapt hoe het werkt moet je maar zeggen welke deel je niet snapt dan kan ik misschien helpen.

Zet eerst wat info, waar het om gaat, wat je niet snapt etc. etc. maar zo iets, een zin en klaar, de rest mag zelf uitzoeken of niet... :t

^ Dit is een vorm van woede. :schater:

Geplaatst:

Toevoeging aan X-TX

Tevens lijkt dit verdacht veel op alleen maar reclame maken voor jouw site. Als je gewoon verteld waar de kink in de kabel zit met een of ander technisch probleem dan kunnen we je misschien nog helpen.

Echter inhoud moet je geheel zelf regelen (en dus niet van andere website af plukken)

Geplaatst:

Nee zo bedoel ik het niet, veel mensen maken hun site met meerdere mensen en ik in mijn 1tje en alles is engels en daar ken ik alle woorden niet van. Ik wou het niet iemand anders laten maken maar samen maken en zo kom je veel verder. Want ik moet alles nog veel meer in gta style zien te krijgen maar dat lukt niet, en dingen die ik niet snapt kan ik slecht omschrijven waardoor jullie het niet snappen.

Geplaatst:

Als je zelf niet lukt om een goede site te maken (qua inhoud).

1. Waarom doe je het dan?

2. Waarom kom je niet gezellig op ons forum helpen?

Geplaatst:

Ok, maar je kan toch even wat uitleg over je site geven.

En inderdaad, dit lijkt wel op reclame. :clown:

En ik zou niets kopieren van wikigta/gtagames, want het is weer een gtasite. :sst:

Mensen die denken dat het voor reclame is die hebben het verkeerd, ik had alleen de link geplaatst voor mensen die de situatie kunnen bekijken.

En ik heb niks van wikigta of gta games afgehaald ! als mensen dat denken

Joriz waarme zou ik dan kunnen helpen op het forum ?

Geplaatst:

Engelse woorden die je niet snapt kun je vertalen met online vertaler. Als je met meer mensen een website wilt doen en je zoekt hier naam mensen dan moet je begin heel anders uit zien;

- waar gaat de website over

- wie mag wel en niet mee werken

- waar is de vraag naar (editor, schrijver)

- wie werkt al mee (kan mensen trekken)

Want zo als het nu is trekt echt geen mensen, alleen mensen die gelijk Admin mogen worden want dat zie ik hier steeds meer.

Geplaatst:

Er zijn voldoende topics en projecten waar je mee kan helpen (al dan niet op uitnodiging)

Tevens kan je zelf een project starten (als je een echt goed plan hebt).

Die vertalers is wel een goede maar er zijn ook dingen bijvoorbeeld een nederlandse taalpaket installeren op een e107 site dat mij niet lukt en voor vele handig is, en dat ik geen banner heb en er geen kan maken.

Ik kan geen projecten starten want iemand heeft het nooit goed gevonden en trok nooit aandacht, ik ben ook een hele tijd hier niet opgeweest door de problemen ik maak bij een gewone vraag. ik heb nu een betaalde host en domein en moet er goed gebruik van maken alleen lukt niet en niemand is het met mij eens. Ik denk ook dat jullie denken dat ik gtagames en gtaforum wilt verdubbelen maar dat is niet zo, ik wil gewoon ook zelf een gta site maken alleen heb niemand om het te doen, en heb gewoon geen inspiratie genoeg maar ik wilde dit altijd al maar nu lukt het niet.

Jullie zijn toch waardeloos!![/font] <---- sorry hiervoor

Die vertalers is wel een goede maar er zijn ook dingen bijvoorbeeld een nederlandse taalpaket installeren op een e107 site dat mij niet lukt en voor vele handig is, en dat ik geen banner heb en er geen kan maken.

Ik kan geen projecten starten want iemand heeft het nooit goed gevonden en trok nooit aandacht, ik ben ook een hele tijd hier niet opgeweest door de problemen ik maak bij een gewone vraag. ik heb nu een betaalde host en domein en moet er goed gebruik van maken alleen lukt niet en niemand is het met mij eens. Ik denk ook dat jullie denken dat ik gtagames en gtaforum wilt verdubbelen maar dat is niet zo, ik wil gewoon ook zelf een gta site maken alleen heb niemand om het te doen, en heb gewoon geen inspiratie genoeg maar ik wilde dit altijd al maar nu lukt het niet.

Jullie zijn toch waardeloos!!

Nee, jij bent waardeloos door zulke reacties te posten.

Ga webtalen ect. leren. Kost tijd maar je kan er veel meer zelf mee!

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:
Jullie zijn toch waardeloos!!

Let even op je woorden, ik heb geen betere forum over GTA gezien in het Nederlands of jij wel soms? Als jij zo goed bent maak dan eens een site zónder e107 systeem en met alle informatie, downloads + een forum met over de 30.000 leden...

Zodra je klaar bent mag je terug komen. :)

Geplaatst:

Eej sorry mensuh ik ga altijd effe te ver als ik iets niet goed vind excuses hiervoor. Heel leuk X-TX :cab:

Geplaatst:
Eej sorry mensuh ik ga altijd effe te ver als ik iets niet goed vind excuses hiervoor. Heel leuk X-TX :cab:

Omdat dit de eerste keer is dat ik dit gedrag van je zie, ga ik niet meteen een warn uitdelen. Wel wil ik vragen dit voortaan proberen te laten, iedereen probeert je zo goed mogelijk te helpen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...